سردار جعفری:

چهل سالگی انقلاب اسلامی زمان پختگی و بالندگی است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی زمان پختگی و بالندگی آن است و باید دستاوردها و پیشرفت‌های آن در بین آحاد جامعه بخوبی تبیین و تشریح شود.
کد خبر: ۳۳۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 02February 2019

چهل سالگی انقلاب اسلامی زمان پختگی و بالندگی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جشنواره منطقه‌ای ترنم فتح اظهار داشت: بزرگترین هنرمند عالم، ذات اقدس الهی است که همه کائنات را هنرمندانه خلق کرده است.

جعفری با بیان اینکه انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس با زبان هنر از ضروریات جامعه امروزی است، خاطرنشان کرد: هنرمندان و نویسندگان وظیفه سنگینی دارند و آن اینست که با استفاده از هنر خود در مقابل هجمه‌ها و عملیات‌های روانی دشمن جنایتکار بایستند و جامعه را از گزند این آسیب‌ها مصون بدارند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بازوان پرتوان ولایت هستند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که اگر کار احمقانه‌ای از آنان سر بزند با تبعیت و اطاعت دستور از مقام معظم رهبری دست آنان را قطع و به خاک ذلت می‌نشانیم.

این مقام مسئول بر ضرورت گرامی‌داشت چهل سالگی انقلاب تاکید و افزود: چهل سالگی انقلاب اسلامی زمان پختگی و بالندگی آن است و باید دستاوردها و پیشرفت‌های آن در بین آحاد جامعه بخوبی تبیین و تشریح شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان در خاتمه از شرکت و حضور یگان‌های موزیک استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و قزوین قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها