در کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود؛

امام موسی صدر و جنبش محرومان

نشست «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های امام موسی صدر» به همت کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 02February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست چهارم همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های امام موسی صدر» از سری همایش‌های «آنان که می‌اندیشیدند» کانون اندیشه جوان است، که با همکاری موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی العالمیه با موضوع «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی مهتدی، محمدمهدی امیرکمالی و صلاح فحص به بحث و گفت‌گو خواهند نشست.

دکتر محمدعلی مهتدی استاد دانشگاه و پژوهشگر ارشد در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه است. حوزه مطالعاتی دکتر مهتدی مطالعات خاورمیانه و مسائل جهان عرب می‌باشد. وی پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان بوده است. محمدعلی مهتدی مقالات زیادی به فارسی و انگلیسی در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسانده و در کنفرانس‌های متعدد بین المللی شرکت کرده است.

دکتر محمدمهدی امیرکمالی از دوستان شهید دکتر مصطفی چمران و عضو پیشین جنبش امل است. او مدتی هم کاردار جمهوری اسلامی ایران در لبنان بود و اکنون تحلیلگر مسائل خاورمیانه و نماینده بنیاد شهید دکتر مصطفی چمران است.

دکتر صلاح فحص، نماینده رئیس مجلس لبنان و نماینده جنبش امل لبنان در جمهوری اسلامی ایران است.

امام موسی صدر و جنبش محرومان

این نشست روز دوشنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 در سالن جلسات پژوهشگاه مجتمع امین جامعه المصطفی العالمیه در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار