بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای بیداری اسلامی را وعده نوید‌بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی دانست.
کد خبر: ۳۳۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 04February 2019

بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت دهه فجربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌‌ای ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ خدامحوری، دشمن شناسی، ولایت‌مداری و پای‌بندی به آرمان‌های بلند شهیدان را رمز این پیروزی معرفی کرد.

در این بیانیه آمده است دگر بار عطر روح بخش بهار انقلاب اسلامی در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت گرانبهای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

این بیانیه می‌افزاید: دهه فجر یادآور دلاور مردانی است که تمدن واقعی ملت ایران را برای رهایی انسان از یوغ بردگی و استثمار نوین رقم زد. تمدنی که در راس آن الله و ساز و برگش آموزه‌ها و معارف نورانی دین مبین اسلام و مولفه‌های ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است.

دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام را در عصر معاصر رقم زد و به بشریت آموخت که در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری می توان از یوغ استبداد رهایی یافت.

در حال حاضر دنیای استکبار سعی دارد با ترفند‌های شیطانی ملت ایران را مایوس و ناامید نماید غافل از آنکه مردم شریف و همیشه در صحنه در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، توفنده و مقاوم و با پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند.

به یقین افتخار و درخشش امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی مدیون رهبری قاطع و حکیمانه امام راحل و جانشین خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فداکاری رزمندگان، جانبازان، شهیدان و وفاداری امت قهرمانی است که در طی چهل سال اجازه نداده‌اند لحظه‌ای و دمی صلابت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران آسیب ببیند.

امروز بیداری اسلامی همان وعده نوید‌بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی است و طلیعه پیروزی نهایی پا برهنگان در مقابل مستکبران نمایان شده است.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان این بیانیه با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت رشید، دشمن‌شناس و انقلابی ایران اسلامی برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در سراسر کشور آورده است: ملت بزرگ ایران اسلامی در جشن چهل سال بالندگی انقلاب ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود که با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه پروژه «نفوذ» همچنان شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار