نمایشگاه شهرک آسمانی فاطمیون آماده پذیرایی از عموم

مسئول نمایشگاه شهرک آسمانی فاطمیون از برپایی نمایشگاه بزرگ فاطمیون از تاریخ ۱۱ الی ۲۲ بهمن ماه در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 04February 2019

مدینه، یادمان دفاع مقدس، حسینه حضرت الزهرا(س) از پروژه های این نمایشگاه است«اسلام صفرزاده» مسئول نمایشگاه شهرک آسمانی فاطمیون در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی اظهار داشت: این نمایشگاه از 11 بهمن افتتاح شده و تا 22 بهمن ادامه دارد که از ساعت 16 الی 23 در در جاده ائل‌گلی جنب کوی قدس  آماده بازدید برای عموم مردم می باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 3 پروژه عمرانی مدینه، یادمان دفاع مقدس و مدافعین حرم و حسینیه حضرت الزهرا (س) تشکیل شده است، افزود: در پروژه مدینه سیر تاریخی ولادت از حضرت امیرالمومنین (ع) اعم از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، شیوه زندگی، حدیث کساء، وصیت پیامبر، اطعام ایتام، غدیر خم، سقیفه بنی ساعده، قباله فدک، قبرستان بقیع، مسجد النبی، بیت حضرت زهرا (س) و  ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 

مسئول برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: غرفه های پاسخ به شبهات خواهران و برادران، غرفه های مشاور خانواده، نقاشی و روانشناسی کودکان و نوجوانان و دیگر غرفه های متنوع در نمایشگاه آماده ارائه خدمات می باشند.

صفرزاده در اشاره به یادمان دفاع مقدس و مدافعین حرم خاطر نشان کرد: دراین بخش از المان های قبل از انقلاب، عملیات های دفاع مقدس، مدافعن حرم استانی و غرفه های دستاورد 40 ساله انقلاب، المان های تجسمی از انقلاب اسلامی و دهه فجر، کالبد شکافی برجام و پخش کلیپ در خصوص دفاع مقدس و بیانات مقام معظم رهبری و ... به نمایش گذاشته خواهد شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه در خصوص برگزاری  مراسم عزاداری ، یادواره شهدا در حسینیه زهرا(س) اظهار داشت: این برنامه ها از 13 تا 22 بهمن به مدت  6 روز از نمایشگاه به برگزاری یادواره شهدای یگان های نیروهای مسلح مستقر در استان اختصاص یافته شده است.

وی در پایان افزود: بیمارستان صحرایی نیروهای مسلح جهت ویزیت رایگان مردم به صورت تخصصی و در صورت نیاز اعزام به مطب پزشکان متخصص و فوق متخصص حاضر در نمایشگاه آماده ارائه خدمات به مردم می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار