رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مردم در حماسه «22 بهمن» پاسخ گزافه‎گویی معاندان داخلی و خارجی را خواهند داد

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در روز 22 بهمن به دشمنان خارجی و معاندان داخلی ثابت خواهند کرد که حافظ انقلاب هستند، گفت: مسوولان با کم‎توجهی به امور مردم بیش از این خود را شرمنده شهدا و ملت نکنند.
کد خبر: ۳۳۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 05February 2019

عدم رضایت مردم از عملکرد برخی مسوولان/ اصل نظام و انقلاب عاری از ایراد است«حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با اشاره به فرا‎رسیدن ایام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب، اظهار داشت: مردم ایران پس از گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، همواره حامی و پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده و هستند.

وی افزود: حضور پرشور ملت در عرصه‎های مهم مشارکتی و سیاسی مصداق بارز اراده قلبی آنها به امام و آرمان‎های شهداست.

حاجی بابایی با اشاره به مشکلات کنونی کشور خصوصا در عرصه اقتصاد افزود: معضلات معیشتی مردم که به واسطه عملکرد ضعیف و غیرقابل قبول برخی مسوولان به وجود آمده، باعث شده تا اعتماد و همکاری مردم با مسوولان به شدت کم شود؛ لذا اینکه غربی‌ها عنوان می‎کنند ملت ایران با اصل نظام و انقلاب مشکل دارند، خیال‎بافی و گزافه‎گویی است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم به شدت از عملکرد برخی مسوولان که چشم بر دغدغه‌های آنها بسته‎اند، نقد داشته و گله‎مندند، چراکه انقلاب کردند تا مسئولانی از جنس دوران پهلوی نداشته باشند؛ لذا برخی مسئولان همان خلق و خوی منفعت‌طلبی، تجمل‎گرایی و خوش‎گذرانی مسئولان قبل از انقلاب را برگزیده‎اند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در روز 22 بهمن به دشمنان خارجی و معاندان داخلی ثابت خواهند کرد که حافظ انقلاب هستند، گفت: مسوولان با کم‎توجهی به امور مردم بیش از این خود را شرمنده شهدا و ملت نکنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار