اهداء «بازوبند پهلوانی» به سرلشکر فیروز آبادی + تصویر

بازوبند مهربانی، همزبانی و قهرمانی مشترک آستان قدس رضوی و آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به سرلشکر فیروز آبادی مشاور عالی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیم شد.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 05February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرلشکر فیروز آبادی مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا  پیش  از ظهر امروز (سه شنبه) از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد بازدید کرد.

در ادامه این بازدید در مراسمی با حضور مسئولین شورای شهر، نماینده آستان قدس رضوی، مسئولین ورزش استان و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «بازوبند مهربانی، همزبانی و قهرمانی» آکادمی و باشگاه فرهنگی کیهان که جزو اقلام اهدائی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد و منقوش به اسامی پنج تن آل عبا می‌باشد توسط پدر شهیدان ذاکری‌نژاد به پاس سال­‌های خدمت و جانفشانی سرلشکر فیروز آبادی، به وی تقدیم شد و از حضورشان در یزد تشکر و قدردانی گردید.

اهداء «بازوبند پهلوانی» به سرلشگر فیروز آبادی

سرلشکر فیروزآبادی در این آیین با تشکر و قدردانی از همه مسئولین؛ خانواده شهدا و ایثارگران را غنیمت دانست و تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب ایفا می‌کند.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به مکتب ناب محمدی، ادامه داد: عزت امروز ایران اسلامی بین کشورهای منطقه به واسطه نهادینه شدن روحیه ایثار و جهاد در قلب و تفکر ملت ایران است.

شایان ذکر است؛  بازوبند پهلوانی اهدایی پیش از این به خانواده شهیدان حججی، احمدی روشن، آقا بابایی نیز اهداء شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها