مدیر عامل مؤسسه نیکوکاری نور آل یاسین در گفت‌وگو با دفاع پرس:

با تمام توان از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنیم

«سید رحیم موسوی» گفت: با تمام توان از دستاوردهای انقلاب و اسلام که خون شهدا به پای آنها ریخته شده است دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ - 09February 2019

با تمام توان از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنیم/// اتونشریکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران زدودن چهره فقر از چهره محرومین و ایتام جامعه بوده و هست، در این راستا «سید رحیم موسوی» مدیر عامل مؤسسه نیکوکاری نور آل یاسین لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: مؤسسه نیکوکاری نورآل یاسین به لطف خداوند و همت جمعی از خیرخواهان در سال 1390 رسماً با کسب مجوز از طریق استانداری و با هدف خدمت به ایتام فعالیت خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه محور فعالیت‌های ما در این مؤسسه رسیدگی به امور ایتام زیر 15 سال است خصوصا کودکان یتیمی که از مادرهم محروم هستند، گفت: قریب 500 نفر از این ایتام در سطح استان لرستان شناسایی شده‌اند.

مدیرعامل مؤسسه نور آل‌یاسین لرستان افزود: براساس روابطی که با نیکوکاران داریم و توجه به همراهی افرادی با اعتقادات دینی، مذهبی و قرآنی توانسته‌ایم اطلاع رسانی خوب و شفاف را صورت دهیم تا در سایه آن اعتمادسازی صورت گیرد و برای ایتام حامی‌یابی کنیم.

موسوی با بیان اینکه تعدادی از ایتام بالای 15 سال نیز تحت تکفل مؤسسه نور آل یاسین هستند، عنوان کرد: مؤسسه نیکوکاری نور آل یاسین علاوه بر کمک‌های مادی که توسط خیرین اهداء می‌شود، برنامه‌های بسیار مدون، اساسی و اصولی فرهنگی هم در دستور کارخودش قرار داده، چراکه کار فرهنگی روی مادران و فرزندان کمک شایانی به کاهش ناهنجاری‌های جامعه می‌کند.

وی فراهم کردن زمینه کسب و کار و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از بهترین کمک‌ها به جوانان نیازمند دانست و گفت: تمام سعی ما این است که این نوجوانان و جوانان،  دنبال زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه بروند.

مدیرعامل مؤسسه نور آل یاسین لرستان با بیان اینکه در سطح استان لرستان بیش از 80 پزشک فوق تخصص، متخصص و عمومی فرم اشتراک با مؤسسه را تنظیم کرده‌اند، تصریح کرد: پزشکان خیّر لرستانی علاوه بر کمک‌های مالی، کمک‌های دیگری مانند مداوای رایگان ایتام نیازمند معرفی شده را برای کسب رضایت خداوند در برنامه‌های خود دارند.

موسوی با بیان اینکه بین مؤسسه نیکوکاری نور آل یاسین و برخی از نهادها تعامل خوبی برقرار است، خاطر نشان کرد: 14 وکیل دادگستری برای احقاق حق این ایتام که گاهی از ناحیه اقوام توجهی به حق و حقوق آنها نمی‌شود، با ما همکاری دارند.

وی  با تأکید بر اینکه جوانان ما سرمایه این مملکت هستند نباید این عزیزان را ناامید کنیم، ادامه داد: تا جایی که برای ما مقدور باشد برای جهیزیه نوعروسان کمک می کنیم و در حال حاضر 14 نوعروس را در نوبت تأمین جهیزیه داریم.

مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری نورآل یاسین با ابرز رضایتمندی از تعامل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با این مؤسسه  گفت: از طریق منابع بانکی پیگیر کار جوانانی هستیم که با کسب گواهی فنی و حرفه ای می توانند وارد بازار کار شوند.

موسوی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در دوران پهلوی کسانی بر این ملت حکومت می کردند که هیچ اراده ای از خودشان نداشتند ولی ملت ایران با توکل برخدا، رهبری های امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی توانست انقلاب اسلامی را به ثمر بنشاند.

 وی عنوان کرد: با وجودی که دشمنان ما با دسیسه های مختلف سعی در کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند، به یاری خدا با تمام توان از دستاوردهای انقلاب و اسلام که خون شهدا به پای آنها ریخته شده است دفاع کنیم.

مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری آل یاسین با اشاره به برنامه های این مؤسسه در دهه فجر امسال اضافه کرد: درهمین  روزها همایشی را برگزار خواهیم کرد که خانواده ها و بستگان نزدیک ایتام را در برنامه ای دور هم جمع کنیم و دستاوردهای نظام را برای آنها تبین کنیم.

موسوی افزود: دربرنامه های که به مناسبت دهه فجر اجرا می کنیم، برای دختران 9 ساله ای که تحت حمایت این خیریه هستند، جشن تکلیف می گیریم و هدایایی به آنها تقدیم می کنیم که خاطره خوشی از دهه فجر در ذهنشان بماند.

وی با اشاره به اینکه همواره تشویق دانش آموزان تحت تکفل این مؤسسه را در دستور کار داریم، بیان کرد: در همین ایام به رسم یاد بود  هدایای را به دانش آموزان ممتاز اهدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار