محمدرضا زائری:

جشنواره هنر مقاومت نماد قدرت و توان جبهه فرهنگی انقلاب است

یک استاد دانشگاه و فعال فرهنگی گفت: نمایشگاه هنر مقاومت نمادی از قدرت و توان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و تنوع و جذابیت در فرم و قالب نمایشگاه در آثار آن متجلی است.
کد خبر: ۳۳۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ - 06February 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری ضمن بازدید از این نمایشگاه هنر مقاومت اظهار داشت: از دیدن این نمایشگاه بسیار خرسندم و به نظرم این نمایشگاه نمادی از قدرت و توان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و تنوع و جذابیت در فرم و قالب نمایشگاه در آثار آن متجلی است.

وی افزود:باعث خوشحالی است که این تعداد اثر از این هنرمندان جوان بخشی از توان و پتانسیل کشف نشده ما در عرصه هنرهای تجسمی کشور است که می‌بایست با پرورش و راهنمایی صحیح شکوفا شوند و به خیل عظیم سپاهیان جبهه فرهنگی انقلاب بپیوندند.

این فعال فرهنگی ضمن تمجید از محیط و فضاسازی این نمایشگاه نیز گفت: جزییات بسیاری در این طراحی و فضا‌سازی وجود دارد که حاصل ذوق سلیقه و ارتباط مضمونی و محتوایی این طراحی با روح نمایشگاه و جشنواره است.

وی عنوان کرد: طراحی ها بسیار دقیق و ساختار شکنانه انجام شده است و برای مخاطب دیدن چنین آثاری در این فضا و محیط هنری بسیار لذت بخش است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار