امام جمعه آرادان:

مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتحاد و همدلی آحاد مردم است

حجت‌الاسلام «جلیل شریفی‌نیا» گفت: توطئه‌های دشمنان تا مادامی که این نظام پا برجا است ادامه خواهد داشت و اتحاد و همدلی آحاد مردم مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۳۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ - 07February 2019

مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتحاد و همدلی آحاد مردمبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «جلیل شریفی‌نیا» امام جمعه آرادان در آیین افتتاح هم زمان پروژه‌های دهه فجر گرمسار و آرادان به میزبانی سالن شهید فهمیده آرادان ضمن بیان اینکه دشمنان همواره برای سرنگونی این نظام در حال توطئه و دسیسه‌چینی هستند، اظهار داشت: دشمنان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را در خواب نیز نخواهند دید.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتحاد و همدلی آحاد مردم بود، اضافه کرد: باید برای پیروزی در مقابل جهان استکبار از ولایت پیروی و با حفظ اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

امام جمعه آرادان با تأکید بر لزوم تمسک جویی به امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: هرکجا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ولایت و رهبری پیروی کردیم پیشرفت و توسعه ایجاد شد و هرکجا نافرمانی صورت گرفت دچار ضرر و زیان شدیم.

شریفی‌نیا با اشاره به قضیه برجام و خروج آمریکا از آن، تصریح کرد: آمریکا با خروج خود از برجام و وقایعی که بعدازآن رخ داد به جهان ثابت کرد که هرگز قابل اعتماد نیست.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تقویت کار جهادی در بخش‌های مختلف نظام، اضافه کرد: مسائل اقتصادی مردم را نسبت به دولت و نظام بد بین کرده است که می‌بایست با پیروی از فرامین ولایت در گام نخست اعتماد و رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها