همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله فجر؛

آیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در خراسان رضوی برگزار شد

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در مشهد و شهرستان­‌های خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ - 07February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی که به روز «انقلاب اسلامی، 40 سال ایثار، جهاد فی سبیل الله و شهادت­‌طلبی» نامگذاری شده است، مردم شهید پرور خراسان رضوی عصر امروز (پنجشنبه 18 بهمن ماه) با حضور در گلزار شهدای سطح استان با برگزاری آئین «مهمانی لاله‌ها» با آرمان‌ها شهدا و امام خمینی(ره) تجدید عهد کردند.

مراسم عطر افشانی در گلزار شهدای بهشت رضا «مشهد» با حضور امیر سرتیپ دوم «مجید زارع» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال ­شرق نزاجا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجید حسن­‌زاده» سرپرست قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: به برکت جانفشانی شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی 40 ساله شد. امیدواریم که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

وی افزود: خون شهدا ناظر بر اعمال همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی است و آنجا که باید تأیید کنند، تأیید خواهند کرد و هر کجا که لازم باشد رسوا می­‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان گفت: کسانی در مسیر انقلاب موفق خواهند بود که با شهدا عهد ببندند و با مطالعه وصایای شهدا، دفاع از اسلام و کیان انقلاب و دفاع از ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند. همه ما باید مراقب باشیم که به وظایفی که بر عهده داریم عمل کنیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با حضور بر مزار شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم با اهدا شاخه گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان­های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار