با حضور مسئولین استانی صورت گرفت؛

رونمایی از 40 عنوان کتاب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مازندران + تصاویر

در هشتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در مراسمی از تعداد 40 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدا در مصلای شهرستان ساری رونمایی شد.
کد خبر: ۳۳۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ - 08February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی که در مصلای نماز جمعه ساری برگزار شد، با حضور آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثارونشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری و جمعی از مسئولین از تعداد 40 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدا رونمایی شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثارونشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در سخنانی ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به رونمایی 40 عنوان کتاب، اظهار داشت: از این تعداد، 15 عنوان به صورت مستقل در اداره کل حفظ آثار‌و‌نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید و به چاپ رسید.

وی افزود: 25 عنوان نیز به صورت حمایتی و مشارکتی از 20 تا 90 درصد با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها به چاپ رسیده است.

ملکی گفت: همچنین 12 عنوان کتاب در زمینه اسناد ساواک از حضور و نقش مردم و مبارزین مازندران در فرایند پیروزی انقلاب است که با مشارکت اداره کل اطلاعات استان به چاپ رسید.

وی ادامه داد: 11 عنوان دیگر در زمینه زندگی‌نامه شهدای استان مازندران بوده و شش عنوان دیگر در زمینه تاریخ شفاهی پیشگامان انقلاب اسلامی و فرماندهان دفاع مقدس استان است که از این تعداد 2 عنوان مربوط به پژوهش تاریخ شفاهی آیت الله «نورالله طبرسی» و آیت الله «علی معلمی» است.

ملکی اظهار کرد: همچنین پنج عنوان در زمینه خاطرات رزمندگان تدوین شده‌است و یک عنوان به صورت رمان با عنوان «پری‌رو»، یک عنوان کارنامه عملکردی هلال احمر استان در دفاع مقدس، 2 عنوان در زمینه کتاب کودک، یک عنوان در زمینه قرآن و اهل بیت (ع) و یک عنوان دیگر نیز به صورت کتاب صوتی بر اساس زندگی‌نامه سردار شهید «محمدرحیم بردبار» به چاپ رسیده‌است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار