دل‌نوشته همسر شهید «مهدی نواب»؛

ننگ بر تاریخ که اینقدر رو سیاه و خجل آور است

چه بر سر یک شهر و قوم می‌آید که می‌نشیند و نگاه می‌کند به این همه درد و تنهایی؟ ننگ و وای بر تاریخ که اینقدر رو سیاه و خجل آور است!
کد خبر: ۳۳۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ - 09February 2019

ننگ بر تاریخ که اینقدر رو سیاه و خجل آور استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید «مهدی نواب» ۱۵ شهریور سال ۱۳۴۶ در محله سرچشمه تهران چشم به جهان گشود. در سنین نوجوانی به جبهه رفت و در سال ۱۳۶۵ به عضویت سپاه پاسداران درآمد. وی سال‌ها در پادگان شهید مدرس و در جهاد خودکفایی کنار شهید «حسن طهرانی‌مقدم» و شهید «محمد سلگی» به تحقیقات موشکی مشغول بود. از دیگر فعالیت‌های شهید مهدی نواب می‌توان به مشاوره و مسئولیت آزمایشگاه پژوهشکده و تست سوخت پادگان شهید مدرس، مسئولیت سمعی بصری جهاد خودکفایی و مسئول کوهنوردی نیز اشاره کرد. وی ۲۱ آبان ۱۳۹۰ در حالی‌که مسئولیت مشاوره فرمانده کل سپاه را در امور موشکی بر عهده داشت در پادگان شهید مدرس بر اثر انفجار زاغه مهمات، به همراه ۳۸ نفر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«آزاده سیف» همسر شهید مهدی نواب به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دل‌نوشته اختصاصی در اختیار دفاع پرس قرار داد که در ادامه می‌خوانید:

امروز همه وجودم را غم فرا گرفتم، امروز به مدینه فکر می‌کردم، به کوچه‌های بی کسی، به دست‌های بسته‌ی بزرگترین مرد شهر ...

به عشق یک بانو و مادری مهربان، نه به همسر، که به ولایت ...  به در، به آتش، به میخ، به پهلو شکسته ... و به محسن...

یاد تو افتادم‌ای همسر عزیزم. یاد گریه‌های شبانگاهیت. یاد قسم دادن خدا به مولایمان و خانم حضرت زهرا (س)، یاد رفقایت، یاد مدرس، یاد ذکر یا زهرا گفتنتان در زمان تست‌هایتان؛ و در اخرشدید مدافع ولایتش و شیعه؛ و فقط یک سوال:

چه بر سر یک شهر و قوم می‌آید که می‌نشیند و نگاه می‌کند به این همه درد و تنهایی؟ ننگ و وای بر تاریخ که اینقدر رو سیاه و خجل آور است!

فقط یک آرزو؛ کاش برگردید در رکاب مولایمان باشید، نه برای ما، نه! برای کوچه‌های تنهایی مولایمان. برگردید و مدافع مادرمان و ولایت باشید؛ و بشکنید دستی که بی‌هوا بلند شد تا رو سفید شویم پیش مولای عزیز و غریب‌مان.

السلام علیک أیت‌ها الصدیقة الشهیدة.

اللهم عجل لولیک الفرج

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار