مدیر تبلیغات اسلامی بوشهر:

حضرت زهرا (س) الگوی ولایتمداری در جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: حضرت زهرا (س) در بعدهای مختلف خانواده، همسرداری، تربیت فرزند، امور اجتماعی و ولایت‌مداری بعنوان یک دانشگاه معرفتی مطرح است.
کد خبر: ۳۳۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ - 09February 2019

حضرت زهرا (س) الگوی ولایتمداری در جامعه اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» در آیین بزرگداشت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: بانوان با تاسی از حضرت زهرا (س) در خانواده و اجتماع نقش دینی و انقلابی خود را ایفا کنند.

وی گفت: حضرت فاطمه (س) در بعدهای مختلف خانواده، همسرداری، تربیت فرزند، امور اجتماعی و ولایت‌مداری بعنوان یک دانشگاه معرفتی مطرح است، حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت الگوی مناسبی برای جامعه اسلامی است. 

سروستانی ادامه داد: امروز در جامعه اسلامی باید خدامحوری را سرلوحه قرار داد و از ولایت و رهبری به عنوان سکاندار نظام پیروری کرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در تمام مناسبت های سیاسی و اجتماعی هرکسی می‌خواهد پیروز شود باید خود را به گروه و جریانی متصل کند اما در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی امام راحل تنها به خدا تکیه داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول چهل سال گذشته همواره تلاش کردند مردم را از انقلاب دور کنند اما موفق نشدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از ویژگی‌های رهبران الهی این است که به جای نگاه به قدرت‌های استکباری و همنشینی با اجانب و بیگانگان به امدادهای الهی توجه دارند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی باید نسبت به تقویت باورها، صبر و استقامت و بیان دستاوردهای انقلاب توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار