نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشانه اقتدار نظام اسلامی است

حضرت آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» گفت: امسال نوع تهدیدها و رفتار دشمن متفاوت‌‌تر از سال‌های قبل است، بر این اساس حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای نشان دادن اقتدار نظام اسلامی باید متمایزتر از سال‌های قبل باشد.
کد خبر: ۳۳۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 10February 2019

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشان اقتدار نظام اسلامی

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال نوع تهدید ها و رفتار دشمن متفاوت‌ تر از سال‌های قبل است بر این اساس حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برای نشان دادن اقتدار نظام اسلامی باید متمایزتر از سال‌های قبل باشد.

وی گفت: مردم خوب، خونگرم و ولایت‌مدار استان بوشهر همیشه در این عرصه‌ها شجاعت مردانگی و ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور رسانده‌اند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل استثتایی است چون نوع تهدیدات و رفتار دشمن متمایزتر از گذشته است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت ایران آنچه در توان دارند باید برای انقلاب سرمایه گذاری کنند و سرمایه‌‌گذاری ملت برای انقلاب، حضور با شکوه و گام‌های استوار آنان در راهپیمایی 22 بهمن است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری بیان کرد: حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن در شهرها، روستاها و بخش‌ها نشانه همدلی، همراهی و بیعت مجدد مردم، با امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است.

وی گفت: سعی کنیم بر سر پیمان‌مان با انقلاب اسلامی تا آخر بمانیم که یکی از نمونه بارز آن حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار