بیانیه دفتر آیت الله صافی گلپایگانی؛

کشورهای اسلامی در برابر شهادت کودک معصوم در مدینه سکوت نکنند

دفتر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه‌ای، ضمن ابراز تاسف و تاثر عمیق نسبت به شهادت کودک شیعی در شهر مدینه، خواستار موضع گیری کشور‌های اسلامی در این زمینه شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 10February 2019

کشورهای اسلامی در برابر شهادت کودک معصوم در مدینه سکوت نکنندبه گزارش دفاع پرس از قم، در بیانیه دفتر آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: خبر بسیار ناگوار و غم‌انگیز شهادت کودک معصوم و مظلوم زکریّای عزیز در مهبط وحی الهی مدینه النبی (ص) را با تاسف فراوان دریافت کردیم. این جنایت دژخیمانه به وسیله شخصی که افکار پلید ضدّ اسلامی و ضدّ انسانی دارد، حاکی از خباثت افرادی به ظاهر انسان است که متاسفانه سالیان طولانی در حرمین شریفین و در مرکز نزول قرآن کریم و در جوار مرقد مطهّر پیامبر رحمه للعالمین مردم را به گمراهی و ضلالت و دوری از خداوند دعوت می‌نمایند.

بیانیه حاکیست: آیا ذره‌ای رحم و شفقت در دل ناپاک این افراد پلید که از حیوان هم بدتر هستند وجود ندارد؟! چرا مجامع بین المللی و حکّام کشور‌های اسلامی بخصوص عربستان در مقابل این جنایت وحشیانه سکوت می‌نمایند و با سکوت خود، این فاجعه را تایید می‌کنند؟!

بیانیه افزوده است: ما با تسلیت این حادثه غمبار به پدر و مادر داغدار زکریّا که محبّ اهل بیت نبیّ صلّی‌الله علیه و آله و سلّم می‌باشند، از خداوند متعال مسئلت داریم که به آنان صبر جمیل و اجر جزیل در مقابل این مصیبت بزرگ عنایت فرماید و ظالمان و ستمگران در سراسر عالم را به سزای اعمال خود رسانده و داد مظلومان را از آن‌ها بستاند؛ وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها