اولین جلسه کمیته امور بانوان ایثارگر استان اصفهان تشکیل شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استان اصفهان گفت: زنان ایثارگر به عنوان الگوهایی در جهت تبیین شیوه زندگی اسلامی- ایرانی برای بانوان نسل جوان جامعه ما هستند.
کد خبر: ۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱ - 19September 2013

اولین جلسه کمیته امور بانوان ایثارگر استان اصفهان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در آستانه هفته دفاع مقدس اولین جلسه کمیته امور بانوان ایثارگر استان را با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان، مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری و جمعی از مسئولین امور بانوان سازمانها و نهادهای دولتی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار کرد.

عاطفه ترکی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری به اهمیت پرداختن به زندگی زنان ایثارگر اشاره کرد و گفت: زنان ایثارگر به عنوان الگوهایی در جهت تبیین شیوه زندگی اسلامی- ایرانی برای بانوان نسل جوان جامعه  ما هستند.

وی با اشاره به برخی از فعالیتهای انجام شده در سالهای گذشته خواستار همکاری و هم افزایی بیشتر ادارات و سازمان ها در این راستا شد. 

سردار شیروانیان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان، تشکیل  کمیته امور بانوان ایثارگر استان را یکی از اهداف اساسی بنیاد حفظ آثار دانسته و به تشریح برخی از اهداف این کمیته پرداختند.

 لازم به ذکر است اعضای حاضر در جلسه ضمن استقبال از تشکیل این کمیته آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در راستای اهداف مورد نظر اعلام داشته و خواستار استقرار جلسات و تشکیل کارگروههای تخصصی برای اجرایی شدن فعالیتها شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار