برگزاری نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» در بوشهر

«امید پارسایی‌فرد» گفت: نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» با هدف محکومیت ترور و اظهار همدردی جامعه هنر با خانواده شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شده است.
کد خبر: ۳۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ - 17February 2019

برگزاری نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «امید پارسایی‌فرد» رئیس حوزه هنری استان بوشهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه پوستر با تسلیت حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» با هدف محکومیت ترور و اظهار همدردی جامعه هنر با خانواده شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

امید پارسایی‌فرد با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار هنر در انتقال پیام گفت: در نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» در بوشهر ۴۰ اثر از هنرمندان ملی و بین المللی با موضوع محکومیت عملیات تروریستی و ضد استقلال سرزمین اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به ارائه آثاری از هنرمندان بین‌المللی از کشورهای روسیه، کرواسی، لیتوانی، مصر، ترکیه و چین در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آثار هنرمندان داخلی نیز حاصل تلاش هنرمندان در ورک‌شاپ‌های سازمان حوزه هنری  است.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این نمایشگاه با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: هنر بر روی همه قشرها تاثیرگذار است و نقش مهمی در انتقال پیام دارد.

غلامرضا جمالی با اشاره به این که هر یک از این پوسترها یک الگو برای انتقال پیام های مهم در حوزه های مختلف است اضافه کرد: این نمایشگاه نمونه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نمایشگاه ملی پوستر محکومیت تروریسم از امروز تا سوم اسفندماه در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان در گالری سوره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار