مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

گام دوم انقلاب مسیری روشن برای پیروزی نهایی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب مسیری روشن برای پیروزی نهایی ایران اسلامی و اضمحلال استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۳۳۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 20February 2019

گام دوم انقلاب مسیری روشن برای پیروزی نهایی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جمع فعالان تبلیغی استان اظهار داشت: امت اسلامی با وجود تهدیدهای دشمنان انقلاب و مشکلات عدیده‌ای که برای مردم ایجاد کردند با حضور آگاهینه خود حماسه جدید در 22 بهمن خلق کردند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر در عمل اعلام وفاداری به نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب را به رخ جهانیان کشاندند گفت: بی‌شک این حضور آگاهینه نقطه قوتی در انقلاب اسلامی است که مردم با حمایت خود در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبعیت کردند و موجبات خشنودی و خرسندی رهبر انقلاب اسلامی با این حماسه ملی به دست آمد.

سروستانی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برای امت اسلامی و به‌ویژه جوانان بیانیه‌ای تحت عنوان گام دوم انقلاب صادر فرمودند که این بیانیه مهم افق‌های جدیدی را برای ملت اسلامی و به‌ویژه جوانان تبیین می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در بخش اول این بیانیه جایگاه نظام اسلامی و تحولاتی که در 40 سال گذشته به وجود آمده و دستاوردهای بسیار مهمی که به واسطه جوانان این ملت و مردم این کشور در عرصه‌های مختلف به دست آمد بیان شده، خاطرنشان کرد: همان طور که در بیانیه آمده ملت ایران جهان دو قطبی را به جهان سه قطبی تبدیل کرد که با سقوط و حذف شوروی عملا به دو قطب جدید اسلام و استکبار تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک قدرت برتر جهانی در مقابل تمام ظلم و ستم استکبار قرار گرفته و به واسطه یاری خداوند و استقامت امت اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی را در عرصه های مختلف که مقام معظم رهبری در این بیانیه به آنها اشاره فرمودند به دست آورده و بند بند این بیانیه برای آینده کشور و جهان، صحیفه‌ای درخشان و راهگشا است.

سروستانی گفت: اهتمام به این توصیه‌ها و عمل به آنها مطمئناً باعث اقتدار ایران اسلامی در دهه‌های بعدی خواهد بود و ان‌شاءالله با عمل به این توصیه‌ها تحقق وعده الهی شاهد اقتدار اسلام عزیز و اضمحلال استکبار جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها