مسئول ستاد مردمی ترویج سیره شهدای شهرستان فردوس:

بیش از 1700 نفر در مسابقات کتابخوانی سیره شهدا در فردوس شرکت کردند

«مهدی روشن» با بیان اینکه مرحله اول این مسابقه با حضور 70 شرکت کننده و در مرحله دوم مسابقه حدود 300 نفر شرکت کرده‌اند، گفت: در مرحله سوم یک هزار و 400 نفر کتاب «پسرک فلافل فروش» که زندگینامه شهید «محمدهادی ذوالفقاری» است را مطالعه کرده و از همه اقشار در مسابقه شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ - 20February 2019

بیش از 1700 نفر در مسابقات کتابخوانی سیره شهدا در فردوس شرکت کردند«مهدی روشن» مسئول ستاد مردمی ترویج سیره شهدای شهرستان فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند اظهار داشت: آزمون مرحله سوم مسابقه کتابخوانی سیره شهدا در فردوس برگزار شد.

وی افزود: با عنایت شهدا نوجوانان و جوانان این شهرستان با شرکت حداکثری در مرحله سوم سیره خوانی شهدا اثبات کردند به ادامه راه و مسیر شهدا پایبند هستند و این مهم را مانند نسل اول انقلاب قدر می دانند.

مسئول ستاد مردمی ترویج سیره شهدای شهرستان فردوس با اشاره به اینکه آزمون نهایی و حضوری مسابقه در ۳۰ بهمن ماه برگزار شد، گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مدافع حرم «محمد هادی ذوالفقاری» نیز به صورت همزمان و بعد از آزمون برگزار شد.

روشن در خصوص برگزاری این مسابقات اعلام کرد: برگزاری این مسابقات به صورت کاملا مردمی و خودجوش بوده و هزینه‌های آن توسط خیرین تأمین شده است.

شرکت بیش از یک هزار و 700 نفر در مسابقات کتابخوانی سیره شهدا

مسئول ستاد مردمی ترویج سیره شهدای شهرستان فردوس عنوان کرد: در مرحله اول این مسابقه کتاب «سلام بر ابراهیم» با حضور 70 شرکت کننده و در مرحله دوم مسابقه که با محوریت کتاب «عارفانه ای از شهید احمدعلی نیری» برگزار شد حدود 300 نفر شرکت کرده‌اند.

روشن اضافه کرد: در مرحله سوم این حرکت خودجوش و آتش به اختیار، یک هزار و 400 نفر کتاب «پسرک فلافل فروش» که زندگینامه شهید «محمدهادی ذوالفقاری» است را مطالعه کرده و از همه اقشار در آن شرکت کرده اند.

لزوم حضور خیرین در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات تبیین کرد: آشنایی با سیره شهدا، درگیر کردن نسل جوان با زندگینامه شهدایی که مدنظر مقام معظم رهبری است و برجسته کردن نام شهدا در جامعه از جمله اهداف این طرح بوده است.

مسئول ستاد مردمی ترویج سیره شهدا شهرستان فردوس با اشاره به اینکه هزینه‌های این طرح با حمایت های خیرین تأمین شده است، گفت: یکی دیگر از اهداف ما در این مسابقات جهت دار کردن کمک‌های خیرین به سمت فرهنگ ایثار و شهادت است.

روشن متذکر شد: در این طرح مسابقه کتابخوانی به صورت هفتگی در فضای مجازی برگزار شده و آزمون اصلی آن با حضور همه شرکت کنندگان در هیات رزمندگان شهرستان فردوس برگزار شد که در پایان از 14 نفر منتخبین این دوره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار