معاون مشارکت بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

همایش اسوه‌های صبر و پایداری در لرستان برگزار می‌شود

معاون مشارکت بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاوت در این استان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه (س) روز سه‌شنبه 7 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ - 24February 2019

همایش اسوه های صبر و پایداری در لرستان برگزار می شود«روح‌‌انگیز جهان‌افروز» معاون مشارکت بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دورانی که اعراب دختران خود را زنده به گور می کردند، سر آغاز احیای کرامت انسانی زنان و دختران بود.

وی افزود: حضرت محمد (ص) برخلاف تفکرات جاهلی آن روز نه تنها وجود دختر را مایه ننگ نمی دانست بلکه با احترامی که برای دختر بزرگوار خویش، حضرت فاطمه (س) قائل بودند، جایگاه و مقام زن را در جامعه ارتقا دادند.

جهان‌افروز از برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاوت در لرستان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت سالروز تولد سرور بانوان دو جهان حضرت فاطمه (س) روز سه‌شنبه 7 اسفند ماه از ساعت 9 تا 11:30  در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: اگر صبر و تحمل خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیروی از مقام ولایت نبود، انقلاب اسلامی ایران چنین روزهای باشکوهی مانند جشن سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب را به خود نمی‌دید.

معاون مشارکت بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان متذکر شد: تجلیل از مادران و همسران شهدای لرستانی، اجرای مسابقات فرهنگی، مولودی‌خوانی از جمله بر نامه هایی همایش اسوه‌های صبر و مقاومت است.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار