مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه:

امروز به برکت خون شهدا ملت ایران در دنیا سربلند است

حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» گفت: جشن گرفتن 40 سالگی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم را مرهون خون شهدا و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست که امروز به برکت خون شهدا ملت ایران در دنیا سربلند است.
کد خبر: ۳۳۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 26February 2019

امروز به برکت خون شهدا ملت ایران در دنیا سربلند است// تنظیم یک خطی نداریم/// در خبر از «او» استفاد نمی کنیم// اصلاح شود///به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (سه‌شنبه) در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت و تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهدای استان کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در سالن همایش شهدای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و در آزمون الهی سربلند بیرون آمدند و عزت و اقتدار به ما بخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، جشن گرفتن 40 سالگی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم را مرهون خون شهدا و مقاومت خانواده های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا ملت ایران در دنیا سربلند است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه، مردان و زنان دوشادوش هم علیه دشمن متجاوز جنگیدند و غیرت و مرزداری خود را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام جلیلیان، شهیدان را پرورش یافته دامن مادرانی پاک دامن دانست و بیان داشت: الگوی این زنان پاک دامن حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و همه ما برای سعادت دنیوی و اخروی باید رهرو این بانوی 2 عالم باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: زنان جامعه ما امروز نیز در بخش های مختلف برای کشورمان عزت و افتخار می آفرینند و مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام جلیلیان، بهترین نقش زنان را مادر بودن دانست و افزود: ما در دفاع مقدس دیدیم که در دامن مادرانی غیور، شیرمردانی پرورش یافتند که توانستند ابهت شرق و غرب را از بین ببرند.

وی تربیت فرزندان صالح و موفق را یکی از نقش های مهم زنان دانست و گفت: در دامن زنان و مادران پاک دامن، فرزندانی موفق پرورش می یابند که غیرت و مردانگی آنها جهان را به حیرت آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، اطاعت پذیری از ولایت را رمز موفقیت دانست و بیان داشت: هرچه اطاعت پذیری ما از ولایت بیشتر باشد، بیشتر موفق می شویم.

جلیلیان اطلاعت پذیری از ولایت را همّ و غم شهدا دانست و ابراز امیدواری کرد این اطاعت پذیری نیز اکنون در مقام عمل باشد و نه فقط در جد حرف باقی بماند.

در این جشنواره از سه کتاب خاطرات «مادر یاری»، «رویاهای نیلگون» و «آژیر قرمز» نیز رونمایی و در این جشنواره از مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار