برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در خوزستان

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در خوزستان با حضور 40 دستگاه اجرایی به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا شد.
کد خبر: ۳۳۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ - 01March 2019

برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در خوزستان با حضور 40 دستگاه اجرایی به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا شد.

این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه 9 اسفندماه فعالیت خود را شروع کرد و تا 12 اسفندماه سال جاری ادامه دارد که علاقه‌مندان و مردم خوزستان برای بازدید می‌توانند از ساعت 16 تا 22 در سالن امام رضاذ(ع) محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند.

«سعید رضوانی»، مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان هدف از برپایی نمایشگاه را آشنایی مردم خوزستان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عمر چهل ساله انقلاب دانست و اظهار داشت: به دنبال هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های مختلف هستیم تا بتوانیم خدمات شایسته تری به مردم شهید پرور خوزستان ارائه دهیم.

به گزارش دفاع پرس؛ در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در خوزستان دستگاه‌های مختلفی از جمله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به تبیین دستاوردهای شاخص خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار