تولیت آستان قدس رضوی:

پرچم شهدا مبتنی بر فسادستیزی و مبارزه با ظلم و تجاوز است

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: پرچم شهدا مبتنی بر فسادستیزی و مبارزه با ظلم و تجاوز بوده و هرکجا که برافراشته باشد آثار و برکات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ - 02March 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شنبه عصر در دیدار با جمعی از خانواده شهدا مرزبانی زاهدان در حرم رضوی اظهار داشت: شهدای حادثه تروریستی زاهدان، خود را در معرض خطر‌ها و آسیب‌ها قرار دادند تا جامعه اسلامی در معرض خطر نباشد و این شهدای بزرگوار سختی را بر جان خریدند تا جامعه متحمل سختی نشود، به پیام امام راحل و مقام معظم رهبری برای مرزبانی از کشور لبیک گفتند تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند.

وی افزود: مجهادت در راه خدا، مقاومت در راه ارزش‌های نظام و از خودگذشتگی برای تأمین امنیت جامعه اسلامی از جمله ویژگی‌هایی است که طبق احادیث و روایات شهدا را در جایگاه ممتاز نزد خداوند متعال قرار می‌دهد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: همانطور که امام رضا (ع) به عنوان مرزبان دین و کسی که زعامت دنیای مردم را برعهده داشتند و امتحان‌های سختی را در دوران زندگی مبارک شأن تحمل کردند، فرزندان شهید این مرز و بوم نیز در عرصه امتحان الهی، مبتلا به ابتلائات سختی شدند.

وی گفت: پرچم شهدا مبتنی بر فسادستیزی و مبارزه با ظلم و تجاوز است، بنابراین هرکجا که برافراشته باشد آثار و برکات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت و کسی جرأت نخواهد کرد که هرکاری را انجام دهد یا هر حرفی را بر زبان خود جاری کند.

رئیسی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند این کشور و انقلاب هستند و خون مطهر شهدا با ثارالله پیوند خورده و همانطور که پروردگار از خون حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا نمی‌گذرد، امکان ندارد که از خون شهدای این انقلاب و نظام بگذرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به خانواده‌های معظم شهدا اطمینان می‌دهم که خداوند متعال انتقام خون شهدا را به دست بندگان صالحش خواهد گرفت، تردید نکنید انسان‌هایی که برای کشور سرمایه شدند، هرگز خونشان پایمال نخواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار