استاندار خراسان رضوی:

مکتب شهدا سازنده‌ترین نظام تربیتی است

استاندار خراسان رضوی گفت: درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان، به عنوان بزرگترین مکتب تعلیم و تربیت در سازندگی جامعه نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۳۳۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 04March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره­‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان رضوی در نخستین سفر خود به «تربت حیدریه» با حضور در یادمان پنج شهید گمنام این شهرستان با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در حاشیه این سفر با حضور در منزل دانش‌آموز شهید «محمدعلی شریفی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

رزم‌حسینی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان، به عنوان بزرگترین مکتب تعلیم و تربیت در سازندگی جامعه نقش بسزایی دارد. اهتمام و توجه ما به حوزه تعلیم و تربیت، تلاش در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

این مسئول ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همانند شهدا، جانبازان و آزادگان در نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. امروز همه ما باید در راه و مسیر شهدا تمام تلاش خود را انجام دهیم و مسئولان نیز در خدمت هر چه بهتر به جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اگر امروز ایران در سطح جهانی و منطقه‌­ای سربلند و پیروز است به برکت خون مطهر شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز است.

حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، «حسن فتحی‌نیا» مشاور استاندار در امور ایثارگران، مسئولان محلی شهرستان «تربت حیدریه» در این دیدار «علیرضا رزم حسینی» را همراهی کردند.

شهرستان تربت حیدریه ۶۷۱ شهید ۱۶۶۷ جانباز و ۱۴۲ آزاده سرافراز را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و این شهرستان افتخار میزبانی سیزده شهید گمنام دوران دفاع مقدس را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها