ما پیروزیم- ۴۵/

حضور جوانان عراقی در مناطق راهیان نور به پیروی از حرف رهبر معظم انقلاب

مسئول کاروان نور با ابراز اینکه جوانان عراقی علاقه زیادی به رهبر معظم انقلاب دارند، گفت: علت اصلی حضور جوانان عراقی در مناطق راهیان نور پیروی از حرف رهبر معظم انقلاب است که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».
کد خبر: ۳۳۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ - 04March 2019

حضور جوانان عراقی در مناطق راهیان نور به پیروی از حرف رهبر معظم انقلاببه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ابو میثم امینی مسئول کاروان نور خادمین شهدای عراق در صبحگاه بازه دوم خادمین شهدا در یادمان بیت المقدس گفت: تعدادی از دانشجویان و دانش پژوهان کشور عراق که از شهرهای بغداد، کربلا، دیالی و... در این مکان جمع شده و برای انجام خادمی شهدا به مناطق اعزام می‌شوند.

وی افزود: علت اصلی حضور جوانان دانشجو و دانش پژوه عراقی در مناطق راهیان نور پیروی از حرف رهبر معظم انقلاب است که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».

امینی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله بین دو کشور ایران و عراق بوده افزود: دفاع مقدس جنگ بین دو تفکر و دو ایدئولوژی و جنگ بین حق و باطل بود و این هیچ اتباطی با مردم این دو کشور ندارد و به جهانیان ثابت شد که حق همیشه پیروز است.

مسئول کاروان نور با ابراز اینکه جوانان عراقی علاقه زیادی به رهبر معظم انقلاب دارند بیان کرد: جوانانی که در کاروان خادمین شهدا نور حضور دارند بیشتر مقلد مقام معظم رهبری هستند و عده ای مقلد ایشان نیستند اما ایشان را به عنوان نائب به حق امام زمان (عج) میشناسند.

امینی با تشکر از جوانان ایرانی جهت کمک به مردم عراق در مقابله با گروهک داعش بیان کرد: جوانان ما با الگو گرفتن از دفاع مقدس و درس گرفتن از ولایت پذیری جوانان ایرانی توانستند با گروهک داعش مقابله کنند و این عناصر دست نشانده آمریکا را از منطقه حذف کنند.

وی افزود: قبل از فتوای دینی آیت الله سید علی سیستانی جهت جنگ و مقابله با گروهک داعش جبهه مقاومت مقابله با این عناصر را شروع کرده بود و قدرت کنونی جبهه مقاومت اسلامی مدیون مدیریت امام خامنه‌ای می‌باشد.

امینی با بیان اینکه یاداوری دوران دفاع مقدس بسیار مهم و ارزشمند است افزود: خاطرات دفاع مقدس به مانند معدن طلاست که باید به درستی بهره برداری شود و اگر طلا را از معدن استخراج نکنیم ضرر اصلی را خودمان متحمل می‌شویم.

مسئول کاروان خادمین شهدای عراق در پایان ضمن عرض خداقوت به عوامل راهیان نور بیان کرد: دشمن سالهاست که در تلاش است تا وحدت اسلامی حاکم در منطقه را نابود کند اما تا امروز موفق نشده و نخواهد شد و انشالله این پرچم به رهبری امام خامنه‌ای به حضرت ولی عصر(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها