سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

دانشجویان خارجی ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تمام موارد مورد نیاز یک دانشجو برای ارتقای توان فرماندهی خود در دانشگاه جنگ ارتش وجود دارد، گفت: دانشجویان خارجی این دانشگاه، ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند.
کد خبر: ۳۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 05March 2019

موسویبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه برگزاری مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، در جمع خبرنگاران، درباره آمادگی این دانشگاه جهت پذیرش دانشجویان خارجی اظهار داشت: این دانشگاه به لحاظ زیرساخت‌های سخت‌افزاری، علمی و محتوایی و تجربیات و بهره‌گیری از اساتید دارای ظرفیت‌های لازم برای پذیرش دانشجویان خارجی است.

وی با بیان اینکه کمتر کشوری امروز از این ظرفیت‌ها و تجربه دوران دفاع مقدس برخوردار است، افزود: تمام آن چیزی که یک دانشجو برای ارتقای توان فرماندهی، سطح علمی و افزایش تجربه خود در حوزه نظامی و تصمیم‌گیری نیاز دارد در این دانشگاه وجود دارد و ما هیچ مشکلی از نظر پذیرش دانشجو برای آماده کردن آن دانشجو برای رده‌های بالاتر نداریم و البته پذیرش دانشجو بستگی به روابط فی‌مابین و دیپلماسی دارد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه امروز درخواست‌هایی از کشور‌های دوست و هم‌پیمان برای حضور در این دانشگاه وجود دارد، عنوان کرد: هم‌اکنون از برخی کشور‌ها نمایندگانی در این دانشگاه حضور دارند و آموزش‌های لازم را می‌بینند.

فرمانده کل ارتش گفت: ارزیابی ما از حضور دانشجویان خارجی، این است که آنان ارزش زیادی برای دوره فرماندهی و ستاد آجا قائل هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها