رئیس جمهور وارد گیلان شد

رئیس جمهور به همراه جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت، به منظور انجام سفر استانی و افتتاح پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، بهداشتی صبح امروز وارد گیلان شد.
کد خبر: ۳۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 06March 2019

رئیس جمهوری وارد گیلان شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به همراه جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت صبح امروز چهارشنبه 15 اسفند وارد استان گیلان شد.

روحانی در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

رئیس جمهور به مدت 2 روز میهمان گیلانی‌هاست و نخستین برنامه روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است.

افتتاح رسمی راه آهن قزوین - رشت، آغاز عملیات اجرایی تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار و نشست توسعه استان از برنامه‌های امروز سفر رئیس جمهوری اعلام شده است.

حجت‌الاسلام روحانی صبح فردا در شورای اداری استان حضور پیدا می‌کند و پس از آن، در نشست خبری با اصحاب رسانه روند پیشرفت و توسعه گیلان و مصوبات را اعلام خواهد کرد.

در جریان سفر 2 روزه رئیس جمهور به گیلان، 51 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی پنج پروژه نیز آغاز می‌شود؛ در مجموع برای 56 پروژه یادشده، چهار هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین پروژه افتتاحی، بهره‌برداری رسمی از خط آهن قزوین - رشت با یک هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و مهم‌ترین طرحی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار با اعتبار اولیه 400 میلیارد تومان است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در اواخر فروردین‌ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره‌برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار