حجت‌الاسلام ادیانی تأکید کرد؛

لزوم توجه آحاد جامعه به بیانیه «گام دوم انقلاب»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به جایگاه بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه ارزشمند توصیه و تأکیدات هفت‌گانه‌ای دارند که باید مورد توجه آحاد جامعه باشد.
کد خبر: ۳۳۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 06March 2019

توجه بر بیانیه «گام دوم انقلاب» راهبرد همگانی باشد/ انتصابات در ناجا بر مبنای «شایسته سالاری» و «جوان‎گرایی»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در آیین تکریم و معارفه رؤسای سازمان وظیفه عمومی، راهور، فتا و معاون بهداد ناجا با اشاره به سخنان سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم اظهار داشت: سخنان سردار اشتری بسیار دقیق، علمی، اخلاقی، معنوی و راهبردی بود و اگر بنا به تأکیدات و تدابیر این فرمانده ولایی و انقلابی عمل کنیم، قطعا موفق خواهیم بود.

وی ضمن تبریک مسئولیت جدید به سردار «تقی مهری» به عنوان رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و سردار «سید کمال هادیانفر» به عنوان رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با این دو برادر عزیز افتخار آشنایی دارم و هر دو آن‌ها سال‌ها مجاهدانه و با روحیه تلاش کردند و ان‌شاءالله در آینده و در مسئولیت جدید نیز منشأ خیر و برکات باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: جا دارد از تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه برادر ولایی و با سابقه‌مان سردار «بهرام نوروزی» که از نیرو‌های ارزشی در نظام اسلامی هستند و در مسئولیت‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند، نیز تشکر کنم؛ همچنین همواره شاهد تلاش‌های سردار «سیدمحمدرضا سیداحمدیان» در معاونت بهداد بودیم که زحمات ایشان نیز جای قدردانی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با تبریک مسئولیت جدید به سرهنگ «محمدرضا حسینی» به عنوان معاون بهداد ناجا عنوان کرد: ان‎شاءالله همه ما قدردان فرصت‌های خدمتگزاری باشیم و از این توفیق نهایت بهره را ببریم.

وی ادامه داد: همواره شاهدیم که رویکرد فرمانده ناجا در انتصابات، «شایسته‌سالاری» و «جوان‌گرایی» است و وظیفه همه ما این است که قدردانی از حسن اعتماد سردار اشتری را در عمل نشان دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت و ارزش بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: محور اساسی این بیانیه «خودسازی»، «جامعه‌پردازی» و «تمدن‌سازی» است، از طرفی معظم له در این بیانیه ارزشمند توصیه و تأکیدات هفت گانه‌ای دارند که باید مورد توجه همگان و آحاد جامعه باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: توجه بر منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موجب خیرات و برکات بسیار ارزشمندی برای کشور و مردمان عزیز جامعه‌مان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار