برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی در خرم آباد

آیین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی در اداره‌کل ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 06March 2019

برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی در خرم آبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی امروز (چهارشنبه) در اداره‌کل ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

در این جشنواره «رضا قائد رحمت» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان اظهار داشت: جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی تا کنون 83 بار در سراسر کشور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: علاوه بر لرستان از استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، آثار زیادی برای شرکت در جشنواره فرستاده شد که در نهایت 150 نفر با 500 اثر توانستند در این جشنواره حضور داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: انواع مدل‌های لباس با طراحی ایرانی و اسلامی، مقالات و پایان نامه‌های مرتبط با طراحی لباس از آثار ارسالی به این جشنواره بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان با تشریح برنامه‌های متنوع این جشنواره اضافه کرد: برگزاری کار‌گاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی راجع به مد و لباس با طراحی ایرانی و اسلامی از جمله برنامه‌های بود که در طی 5 روز برگزاری  جشنواره اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها