سردار یزدی:

جوانان با نام و یاد شهدا دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: ما امروز هم نشان خواهیم داد که جوانان ما شهدا را از خود می‌دانند و با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 06March 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم «سردار بی‌سر و طلایه‌داران خیبر» ویژه سی و پنجمین سالگرد شهدای عملیات خیبر و آیین رونمایی از ۲ کتاب «اطلس لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)» و «معشوق بی‌نشان» سرگذشت‌نامه شهید «حسن زمانی» فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا (ع) عصر امروز (چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷) در حسینیه حضرت فاطمه (س) در پادگان ولیعصر برگزار شد.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در این مراسم اظهار داشت: اگر امروز دشمنان ما در مقابل عزت کشور اسلامی ما به زانو درآمده‌اند به خاطر ایثار جوانان غیوری مثل حاج همت و عملیات‌هایی چون خیبر است.

وی افزود: دشمنان ما دیده بودند که فرزندان و جوانان ما چگونه از رهبر خود اطاعت می‌کردند. دشمن با همه حقارت و خفت خود همه توانش را برای انفجار یک دستگاه اتوبوس و به شهادت رساندن جمعی از مرزداران ما به کار بست اما ما امروز هم نشان خواهیم داد که جوانان ما شهدا را از خود می‌دانند و با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند.

جوانان با نام و یاد شهدا دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند

یزدی ادامه داد: امیدوارم راه شهدا سرلوحه عمل ما قرار گیرد و پرچم ایران اسلامی را تحت رهبری امام خامنه‌ای به دست امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار