پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت پدر شهیدان رضوان مدنی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان رضوان مدنی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ - 08March 2019

پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت پدر شهیدان رضوان مدنیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت پدر شهیدان رضوان مدنی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم و معزز شهیدان رضوان مدنی

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام؛ درگذشت مرحوم حاج ذبیح الله رضوان مدنی، پدر شهیدان والامقام حشمت الله، حسن و هاشم مدنی، موجب تالم و تأثر فراوان شد.

این اسوه ایثار و صبر، با تمسک به حبل‌ متین الهی و ارادت و پیروی عملی از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، فرزندانی صالح و غیور را تربیت نمود که یکی پس از دیگری با ایمان، اخلاص، ایثار و روحیه سلحشورانه در میدان دفاع از میهن اسلامی، حاضر شدند و با نایل آمدن به درجه رفیع شهادت به «وجه‌الله» نظر نمودند.

مرحوم مغفور ابوالشهید حاج ذبیح الله رضوان مدنی با تمسک به قرآن کریم و مکتب انسان ‌ساز اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) عمر پر برکت خود را در ترویج فرهنگ عاشورا و دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه سپری کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و معظم شهیدان رضوان مدنی و همچنین به مردم شهیدپرور و غیور کرمانشاه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش در جوار سید و سالار شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می‌نمایم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار