عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رونق اقتصادی کشور در پیوستن به کنوانسیون‎ها و معاهدات بین‌المللی نیست

احمد امیرآبادی فراهانی گفت: برخی مسئولان بهبود و رونق اقتصادی کشور را در پیوستن به کنوانسیون‎ها و معاهدات بین‌المللی جستجو می‌کنند که این خیانت به ملت است.
کد خبر: ۳۳۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ - 02April 2019

نگاه غرب‌گرایانه برخی مسوولان خیانت به ملت و بی توجهی به ظرفیت‌های داخلی است«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با اشاره به  ذخایر و منابع غنی موجود در کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر مردم در شرایطی با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند که ما در کشورمان ثروت‎های خدادادی، ذخایر و منابع غنی داریم؛ لذا عدم مدیریت صحیح در این زمینه باعث به وجود آمدن دغدغه‌های مردم شده است.

وی افزود: عده‌ای از مسوولان که هیچ توجهی به نگرانی‎های مردم به خصوص در ایام شب عید ندارند، اگر از ابتدای ظهور انقلاب برای تحقق آرمان‌های امام راحل تلاش جدی کرده بودند، حقیقتا وضعیت کنونی کشور این گونه نبود؛ خم شدن کمر مردم خصوصا اقشار ضعیف جامعه زیر بار مشکلات آرمان انقلاب نبود.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که برخی مسوولان می‌کوشند تا غفلت در انجام وظایفشان را به تحریم‌های آمریکایی‌ها پیوند بزنند، خاطرنشان کرد: کسانی که در جامعه القا می‌کنند که مسبب گرفتاری و نابسامانی‎های معیشتی مردم عوامل خارجی از جمله اقدامات غربی‌هاست، به مردم دروغ می‌گویند؛ چراکه برجسته‌ترین عامل به وجود آمدن بحران اقتصادی در کشور سهل انگاری و عدم مدیریت برخی مدیران ناکارآمد است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه توافق برجام علاوه بر اتلاف زمان، سر راه تمام موفقیت‎های ما مانع و دست انداز ایجاد کرد، هنوز برخی در داخل کشور به غربی‌ها خوش‎بین هستند و بهبود و رونق اقتصادی کشور را در پیوستن به کنوانسیون و معاهدات بین‌المللی جستجو می‌کنند، که این خیانت به ملت است.

امیرآبادی فراهانی گفت: مسوولانی که دغدغه مردم و کشور را دارند باید نگاه غرب‌گرایانه خود را کور کرده و با توجه به ظرفیت و توانایی‎های داخلی برای رفع مشکلات جاری کشور اقدام کنند؛ لذا تحقق این امر محال و غیرممکن نیست و اراده و عزم قوی مسوولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها