سردار یزدی:

نقش هنرمندان در جامعه بسیار مهم است/ ما وارث اتفاقی بزرگ به نام دفاع مقدس هستیم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: نقش هنرمندان در جامعه بسیار مهم است و باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۳۳۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ - 10March 2019

نقش هنرمندان در جامعه بسیار مهم است/ ما وارث اتفاقی بزرگ به نام دفاع مقدس هستیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار محمدرضایزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در مراسم اولین یادواره شهدای هنرمند تهران بزرگ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در طول مدت هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هنرمندان فعالیت‌های زیادی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا انجام داده‌اند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم برخی از شهدایی که تقدیم کشور کرده‌ایم توسط آثار هنرمندان با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شده‌اند و از همه چیز خود گذشتند و بدون هیچ چشم داشتی به هدف خود رسیدند.

سردار یزدی بیان داشت: نقش هنرمندان در جامعه بسیار مهم است و باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ضمن تقدیر از عملکرد هنرمندان در ثبت وقایع هشت سال دفاع مقدس گفت: بعضی از اتفاقات در دوران هشت سال دفاع مقدس اگر توسط هنرمندان ثبت نشده بود حتما در لا به لای تاریخ گم می‌شد و امروز به سختی می‌توانستیم به نسل آینده دفاع مقدس و رشادت ها را را نشان دهیم.

سردار یزدی اظهار کرد: ما وارث افتخارات بزرگی هستیم و باید نسل آینده بدانند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چگونه ایثار و رشادت از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: شهدا با تفکر بسیجی دشمنان را شکست دادند و این بزرگترین هنر شهداست و خیلی از کسانی که امروز مسوول هستند باید در پاسخ هنرمندی شهدا به مردم پاسخگو باشند.

سردار یزدی با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه امروز گفت: نگاه جوانان به هنرمندان است و این نقش بزرگ شما هنرمندان را نشان می دهد که باید به تاثیر گذاری خود در جامعه توجه کنید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در خاتمه گفت: هنرمندان جوان ما امروز موفقیت های زیادی را کسب کرده اند و این راه باید ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، اولین یادواره شهدای هنرمند تهران بزرگ با حضور سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و خانواده شهدا و هنرمندان تهران در سالن همایش برج آزادی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: به فرمانده سپاه تهران بزرگ پیشنهاد دادیم که کنگره شهدا به زودی برگزار شود و خوشبختانه به این نتیجه رسیدیم که در سال آینده طی یک کنگره در خدمت خانواده شهدا باشیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران در خاتمه گفت: تا کنون حدود ۱۰۰ نفر از خانواده شهدای هنرمند را شناسایی کرده ایم و در حال بررسی هستیم تا برنامه های خوبی برای تقدیر از این عزیزان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار