ما پیروزیم- ۱۲۶/

جوانان مؤمن انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستند

معاون سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه جوانان مؤمن انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستند، گفت: جوانان با خواندن سیره شهدا و عمل به وصیت‌نامه آن‌ها می‌توانند پاسدار خون شهدا بوده و سربازان مطیعی برای ولایت باشند.
کد خبر: ۳۳۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 11March 2019

جوانان مؤمن انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار حسن امامی معاون سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه ارزش خون شهدا به‌خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، اظهار داشت: هرچه از ایام دفاع مقدس می‌گذرد جلوه ایثار و فداکاری و رشادت شهدا بیشتر نمایان شده و باید از این جلوه‌های زیبا درس مقاومت بگیریم.

 سردار امامی با اشاره به اینکه جوانان مؤمن و انقلابی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، افزود: جوانان با خواندن سیره شهدا و عمل به وصیت‌نامه آن‌ها می‌توانند پاسدار خون شهدا بوده و سربازان مطیعی برای ولایت باشند.

 وی افزود: در زمان دفاع مقدس «توسل» یکی از بهترین راه‌های برطرف شدن مشکلات رزمندگان بود، اما متأسفانه امروز از این روحیه دور شده و باید با الگوپذیری از شهدای عزیز، توسل را زمینه کار خود قرار دهیم.

 امامی در جواب اقدامات عده‌ای که مخالف حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور هستند، بیان کرد: قطعاً کسانی که با حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور مخالف هستند در مسیر انقلاب نبوده و در پازل دشمن نقش اساسی و مهمی دارند.

سردار امامی در پایان با اشاره به شعار سال راهیان نور گفت: انتخاب شعار ما پیروز هستیم در جشن 40 سالگی انقلاب بسیار کار هوشمندانه‌ای بود که جا داره از تمامی عوامل ستاد مرکزی راهیان نور تشکر کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها