انتشار جلوه‌هایی از سیره اخلاقی امام با کودکان توسط «به‌نشر»؛

مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها» به جمع کودکان آمد

مدیرعامل به‌نشر، انتشارات آستان قدس رضوی از انتشار مجموعه چهار جلدی قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها در قالب «کتاب‌های پروانه» برای کودکان توسط این انتشاراتی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 11March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر در ارتباط با انتشار این مجموعه اظهار داشت: مجموعه «قصه‌های امام خمینی و بچه ها» به قلم مجید ملامحمدی و با تصویرگری وحید خاتمی در قالب «کتاب‌های پروانه» و برای گروه سنی «ب» و «ج» نگارش شده است.

وی در ادامه افزود: این مجموعه چهار جلدی با عناوین «صورتت مثل گل است»، «من امام می‌شوم»، «از مدرسه سرخ پوست‌ها» و «گردن بندی که به ایران سفر کرد» راهی بازار نشر شده است و سعید دین‌پناه به عنوان طراح گرافیک این اثر حضور دارد.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه کودکان در این اثر با سبک زندگی و سیره اخلاقی و عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه ها» حاوی داستان‌های کوتاه و فراز‌هایی آموزنده و داستان‌هایی اخلاقی از زندگی امام خمینی (ره) و ارتباطش با دیگران به‌ویژه کودکان است که کاملا محبت آمیز و صمیمانه بوده است. وی تصریح کرد: این مجموعه چهار جلدی که در قطع رحلی و با تیراژ یک هزار نسخه منتشر شده است با قیمت ۱۰۰ هزار ریال در دسترس کودکان ایرانی قرار دارد.

سعیدی یادآور شد: مجید ملامحمدی‌زاده ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در شهر قم است، از وی تاکنون حدود ۱۵۰ کتاب داستان، شعر و... در موضوعات دینی، اهل بیت (ع) و اخلاقی به چاپ رسیده است که بیشتر این کتاب‌ها در جشنواره‌های مهم کشوری برگزیده شده‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: این مجموعه از منابعی همچون پا به پای آفتاب، در سایه آفتاب، برداشت‌هایی از سیره امام و پرتوی از خورشید الهام گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار