سالنامه ۱۳۹۸ جمکران به چاپ رسید

سالنامه ۱۳۹۸ جمکران با ویژگی‌های منحصر به فرد و در رنگ‌های مختلف به چاپ رسیده که می‌تواند یکی از بهترین هدایای نوروزی باشد.
کد خبر: ۳۳۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 12March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سالنامه ۱۳۹۸ جمکران با ویژگی‌های منحصر به فرد با دو جلد گالنگور و مخملی در رنگ‌های مختلف به چاپ رسیده که می‌تواند یکی از بهترین هدایای نوروزی باشد.

این سالنامه علاوه بر روزشمار بودن، اطلاعات ارزنده و راهگشا برای مخاطبان خاص خود داشته باشد؛ به‌گونه‌ای که هر یک از روز‌های هفته از شنبه تا جمعه را اختصاص به یک موضوع خاص دینی و اجتماعی داده‌ایم تا مخاطب در هر روز هفته به فراخور آن روز و مناسبت، مطلبی مفید و کاربردی بیاموزد.

سالنامه ۱۳۹۸ جمکران به چاپ رسید

شنبه‌ها
در این روز احادیث و موضوعات کاربردی اقتصادی، معیشتی با رویکرد قرآنی و حدیثی آورده شده است.

یکشنبه‌ها
رساله حقوق امام سجاد (ع) و بخش‌هایی از کتاب شریف صحیفه سجادیه با توضیح هر بخش آورده شده است.

دوشنبه‌ها
داستان‌های مهدوی و شرح تشرفات خاص علما، محبین و زائرین امام عصر؟ عج؟ ذکر گردیده است.

سه‌شنبه‌ها
شرح و توضیح وظایف منتظران واقعی حضرت صاحب (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) در عصر غیبت با محوریت کتاب شریف مکیال المکارم ذکر گردیده است.

چهارشنبه‌ها
شرح و توضیح آداب و روش همسرگزینی، همسرداری، لزوم فرزندآوری و تربیت فرزند بر اساس موازین و احکام اسلامی اختصاص دارد.

پنج‌شنبه‌ها
ذکر کرامات و معجزات اباعبدالله حسین (علیه‌السلام) و همچنین سفارشات و احادیثی که درمورد زیارت ایشان و ثواب زیارت آن حضرت آورده شده است.

جمعه‌ها
این روز به گلچینی از بهترین کتاب‌های انتشارات کتاب جمکران با محوریت مهدویت به همراه توضیح مختصری از آن کتاب اختصاص دارد.

امید داریم که کتاب‌سالنامه ۱۳۹۸ مسجد مقدس جمکران با تمام کمبود‌ها و کاستی‌های که دارد بتواند مطالبی کاربردی و راه‌گشا را به مخاطبین خود ارائه دهد و نشر و عمل به این مطالب زمینه‌ای برای ظهور آخرین منجی بشریت باشد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار