فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

شهدا برای زنده نگه‌داشتن اسلام آمده بودند

سردار مرتضی کشکولی گفت: همه شهدا برای زنده نگه‌داشتن اسلام آمده بودند و به دستور امام خمینی (ره) راهی جبهه‌ها شدند و آرزویشان لبخند و خوشحالی امام راحل بود.
کد خبر: ۳۳۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 13March 2019

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد،  سردار «مرتضی کشکولی»  ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز شهید که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سپاه استان 710 شهید پاسدار، یک هزار و 920 بسیجی شهید، 570 سرباز شهید داریم که در مجموع سه هزار و 200 شهید لرستان از نیروهای پاسدار و بسیجی بوده‌اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در کنگره شهدای قزوین فرمودند شهدا قبل از اینکه جان از تنشان جدا شود باجان و مالشان از اسلام دفاع کردند و بعد از اینکه شهید می‌شوند با نطقشان پیام می‌دهند و بازهم از اسلام دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: همه‌کسانی که خود را وابسته به شهید می‌دانند هیچ ضعفی را نباید در مسیر شهدا داشته باشند و اگر ضعفی باشد نشان می‌دهد که از راه شهید جداشده‌ایم که در این مسیر استقامت نیاز است.

وی بابیان اینکه فرزندان شهدا باید پیشران سپاه باشند، بیان کرد: همه شهدا برای زنده نگه‌داشتن اسلام آمده بودند و به دستور امام خمینی (ره) راهی جبهه‌ها شدند و آرزویشان لبخند و خوشحالی امام راحل بود.

سردار کشکولی تصریح کرد: 40 سال است در تمام سختی، تنگنا و فشارهای دنیای مادی راه شهید همچنان روشن و پرفروغ است؛ در این هفته دو شهید در استان خاک‌سپاری شد و مردم این شهیدان را با شکوه هرچه تمام تر تشییع کردند و نشان دادند هنوز هم راه شهدا روشن است و ملت ما با رهبری حضرت آقا نطق و پیام شهید را می‌شنود.

وی خاطرنشان کرد: در کمبودها نباید غم داشته باشیم بلکه باید پیشران باشیم؛ فرزند شهید باید مطالبه گر باشد و هر جا ضعفی بود نشان از این است که پیام شهید را نشنیده و در مسیر شهید نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: فرزندان شهدا باید گره‌گشا باشند و همانند شهدا خالص و صادق باشند.

وی اظهار داشت: آمریکای جنایتکار به‌اندازه کل جهان سلاح، مهمات، بمب، اتم، پول و رسانه دارد ولی چرا در مقابل ما کم آورده است، 24 سال است که هرسال امضا می‌کند وضعیت ایران اضطراری است و 40 سال درگیر ما شده و هیچ غلطی نکرده است.

سردار کشکولی افزود: دو کشور همسایه ما، عراق و سوریه توسط نیروهایی با دست‌خالی فتح شد و باید قدر بدانیم بر سر چه سفره‌ای هستیم و در مسیر شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار