به قلم منیژه جانقلی صورت گرفت

روایت یکصد شخصیت زن فعال دفاع مقدس در کتاب «رسم دلدادگی»

منیژه جانقلی از اتمام نگارش مجموعه داستان «رسم دلداگی» با موضوع نقش ۱۰۰ بانوی مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انتشار آن در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 16November 2014

روایت یکصد شخصیت زن فعال دفاع مقدس در کتاب «رسم دلدادگی»

به گزارش دفاع پرس، منیژه جانقلی، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفتوگویی درباره کتاب «رسم دلدادگی»، بیان داشت: این کتاب، مجموعه داستانکهایی درباره زنان فعال در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در مجموعه داستان «رسم دلدادگی»، یکصد شخصیت زن فعال حضور دارند که همه آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش اساسی ایفا کردند یعنی یکی در خط مقدم، و دیگری در پشتیبانی جنگ، امدادگری، پزشکی، مبارزه در اسارت، نقشهایی داشتهاند.

جانقلی ادامه داد: این کتاب، برای خوانندههای امروزی که وقت و حوصله کمتری دارند، که کتابهای پرحجم را در حوزه ادبیات دفاع مقدس مطالعه کنند، مطلوب است چراکه در این داستانکها به ویژگی و برجستگی خاص و مهم زندگی بانوان مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداختم.

وی افزود: مجموعه داستان «رسم دلدادگی» به زودی در یکصد صفحه از سوی مرکز مشارکت زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منتشر و روانه بازار نشر میشود.

بر اساس این گزارش، منیژه جانقلی متولد 1351 در تهران است که تاکنون از این نویسنده آثاری همچون «در آغوش اهریمن»، «لانه یاکریمها» و «بیقرار» منتشر و روانه بازار نشر شده است.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار