فرمانده ناحیه مقاومت قصرشیرین:

وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است

سرهنگ پاسدار «مراد  علی حسنی» گفت: وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است و تا زمانی که در این مسیر حرکت کنیم شکست نخواهیم خورد.
کد خبر: ۳۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 13March 2019

وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت روز شهید یادواره 835 شهید، امروز (چهارشنبه) با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان در مسجد مهدیه شهرستان قصرشیرین از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مراد  علی حسنی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین اظهار داشت: یاد شهدا باید زنده نگه داشته شود و برگزاری این یادواره در راستای حفظ نام شهداست از این رو همه برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت طلبی تلاش کنیم.

حسنی افزود: امروز روز تجلیل از خانواده هایی است که شایسته تجلیل و احترام هستند، آن ها ولی نعمت ما هستند زیرا عزیزان آن ها با خون خود امنیت را برای ما رقم زدند از این رو ما وظیفه داریم راه آن ها را ادامه داده و از خون آن ها پاسداری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است و تا زمانی که در این مسیر حرکت کنیم شکست نخواهیم خورد.

سردار بسیجی « محمد طالبی» یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در این مراسم اظهار داشت: قصرشیرین نقش زیادی در دوران جنگ تحمیلی داشت و مرارت های زیادی در این جنگ بر پیکره شهر وارد شد.

سردار محمد طالبی افزود: رزمندگان زیادی درشهرستان قصرشیرین به ملکوت عروج کردند و جای جای این دیار، مطهر به خون پاک شهداست از این رو خدمت در این منطقه توفیق الهی است.

وی گفت: قصرشیرین قطعه ای از بهشت است، این شهر قبل از انقلاب اسلامی از بهترین شهرهای استان بود و مردم زیادی به این شهر می آمدند ولی در جنگ 100 درصد تخریب شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: سالروز آزادسازی قصرشیرین باید فرصتی برای معرفی شهرستان شود زیرا مظلوم ترین شهدا، شهدای این شهرستان هستند و بسیاری از آن ها خارج از این شهر به خاک سپرده شدند.

سردار طالبی بیان داشت : تحریم ها ما را قوی و خودکفا کرد و در سایه فرامین مقام معظم رهبری هم چنان ایستاده ایم و و با وجود اینکه امروز دشمن جنگ را وارد خانه ها کرده و با تحریم های ظالمانه درصدد براندازی نظام است اما امروز اینقدر موشک داریم که می توانیم در مقابل همه دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار