دلنوشته فرزند شهید«علی ساکی»؛

شهدا از شما مدد می جویم/ لحظه ایی تنهایمان نگذارید

شهدا از شما مدد می جویم که در تنگناها و دورنگی های زمانه، لحظه ای  تنهایمان نگذارید و آنی ما را به حال خویشتن رها نسازید.
کد خبر: ۳۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «خدیجه ساکی» فرزند شهید «علی ساکی»، به مناسبت بزرگداشت روز شهید دلنوشته ایی به شرح زیر نوشت:

«بسم رب الشهداء

شهدا همانانی بودند که در قهقهه مستانه شان ملکوت اعلی را دیدند و شکوه عظمت آن عَالم معنا  را به حقیقت چشمان خویش نظاره گر شدند.

همان عالمی که چشم ما یارای دیدن وصف آن نیست، چرا که لیاقت شهدا را کسی نتواند درک کند جز دریای بیکران الهی .

حال می پرسم از خودمان ، آیا ما توانسته ایم رهروان خوبی برای آنان باشیم؟

براستی که ما از کاروان قافله عشق بسیار دور شده ایم، واین بسیار سخت و طاقت فرساست. در دنیای از اوهام ماندیم، پس وای بر احوال مان که روزمرگی دنیا ما را به خود مشغول سازد و از حقیقت وجودی آنچه که از ما خواسته اند، لحظه ای غافل شویم، که در آن صورت ما دچار  یک شکست سنگینی شده ایم .که چه بسا ممکن است خودمان نیز از آن ، بی خبر باشیم.

اما بیایم از همان خون های جاری شده در پای درخت اسلام، مدد بجویم که ریشۀ ما را تنومند سازند و درخت وجودی ما راپربارتر از قبل  بارور کنند.

بیایم از آنان مدد بجویم که در تنگناها و دورنگی های زمانه، لحظه ای  تنهایمان نگذارند و آنی ما را به حال خویشتن رها نسازند .

با شمایم ای شهیدان والا مقام:

در این روزگار بی کسی که اوج هجمه ها و نابسامانی ها بیداد می کند، ما را رها نکنید و در دنیای روزمرگی اگر در غفلت و تنهایی خویش گم شدیم، همواره چراغ راه مان باشید.

حا ل که در عرش اعلی نظاره گر ما هستید، اگر چه به اشتباه غفلت نمودیم و سادگی دلهایمان و سستی ایمان و ضعف اراده ما را به خود مشغول ساخته است، اما شما با آن دستان مهربان و آسمانی تان ما را بیدار کنید، تا ما نیز از آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون بیایم .

ای شهدا: براستی  که شما زنده اید و ما مردگان متحرک...

شما در نزد پروردگار خویش مصداق آیات الهی هستید و براستی عندهم یرزقون شدید، پس بر مامنت نهید و دستان خسته و رنجور ما را تا رسیدن به سرمنزل حقیقی بگیرید، وجود شما سبب دلگرمی ما می شود و در این راه فانوس روشنایی برای ما باشید و چه بهتر که شما چراغ راهمان باشید، چرا که فروغ این روشنایی هرگز خاموش نمی گردد..

آمین  یارب العالمین

خدیجه ساکی (فرزند شهید وهمسر جانباز)»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها