رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن:

ضرورت استقبال مطلوب از مردم در مسابقات بین‌المللی قرآن/ ارسال ۶ هزار دعوت‌نامه برای مسوولان کشور

رئیس ستاد برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به شروع کمپین اطلاع‌رسانی این دوره از مسابقات خواستار برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی لازم برای استقبال، پذیرش و تکریم مطلوب آحاد مختلف مردم در مصلای تهران شد.
کد خبر: ۳۳۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ - 17March 2019

ضرورت استقبال مطلوب از مردم در مسابقات بین‌المللی قرآن/ ارسال ۶ هزار دعوت‌نامه برای مسوولان کشوربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام ‌سیدمصطفی حسینی در نشست هماهنگی مسوولان کمیته‌ها، کارگروه‌ها و عوامل اجرایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلای تهران برگزار شد، اظهار داشت: پذیرش مناسب و تکریم مطلوب اقشار مختلف مردم در مصلای تهران همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن یکی از ضرورت‌هایی است که باید همه دست‌اندرکاران نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند، چرا که همه ما جزء خادمان قرآن هستیم و باید با مردم و میهمانان قرآنی با منش قرآنی رفتار کنیم و این میدان را عرصه عمل و خودآموزی بدانیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نظم و انضباط را لازمه برگزاری مطلوب مسابقات دانست و افزود: به‌ منظور بهره‌مندی همه‌کسانی که دعوت ستاد مسابقات را لبیک می‌گویند و در مصلی تهران حاضر می‌شوند از برنامه های قرآنی، باید امکانات لازم صوتی و تصویری را تدارک دید تا اگر فضای اصلی محل مسابقات از جمعیت پر شد در سالن‌های جنبی جمعیت حاضر بتوانند از برنامه تلاوت‌ها و قرائت‌ها بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با تشریح وظایف هر یک از کمیته‌ها و ضرورت همکاری و هماهنگی میان کمیته‌ها، تصریح کرد: نظم و استقرار میهمانان و مدعوین و مردم در داخل سالن مسابقات و شبستان مصلی بر عهده کمیته دعوت و تکریم است و همه باید تلاش کنیم تا مردم عزیز حاضر در مصلی راضی و خوشحال و خندان بروند.

در این نشست میکائیل باقری، معاون کمیته دعوت و تکریم این دوره از مسابقات با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار دعوت‌نامه برای مسوولان، مدیران، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعات، جامعه قرآنی و فرهنگی کشور و ... ارسال ‌شده است از راه‌اندازی غرفه عکس یادگار ماندگار در مصلی به ‌منظور تهیه عکس یادگاری از مدعوین خبر داد.

وی تأکید کرد: حضور دانش آموزان در این دوره از مسابقات و برنامه‌های قرآنی هدفمند و با اولویت دانش آموزان قرآنی و نخبگان و برجستگان و فعالان قرآنی است.

در ادامه این نشست، مسوولان کمیته‌ها و کارگروه‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات از بخش‌های مختلف مصلی تهران و محل برگزاری این دوره از مسابقات بازدید و در پایان هماهنگی لازم به ‌منظور ایجاد آمادگی برای استقبال از میهمانان قرآنی بیش از ۸۲ کشور جهان به عمل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار