بسته متنوع «به‌نشر» ویژه نوروز 98/ کتاب خوب، بهترین سوغات زیارت امام رضا (ع)

انتشارات به‌نشر به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در ایام نوروز، با ترویج شعار «کتاب خوب، بهترین سوغات زیارت امام رضا (ع)» ویژه برنامه‌های نوروزی رااین در حرم مطهر رضوی و سایر نقاط مشهد مقدس به اجرا می‌گذارد.
کد خبر: ۳۳۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ - 18March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بسته پیشنهادی به‌نشر با عنوان «آستان کتاب» با مشارکت معاونت‌ها و سایر موسسات آستان قدس رضوی همزمان با ایام نوروز در حرم مطهر رضوی و دیگر نقاط شهر مشهد اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به معرفی کتاب خوب در برنامه‌های متعدد حرم مطهر رضوی، برگزاری مسابقات روزانه کتابخوانی در حرم مطهر همراه با جوایز روزانه، عرضه کتاب در رواق‌های زیر سطحی حرم مطهر رضوی و... اشاره کرد.

حضور محمدرضا سرشار از نویسندگان و گویندگان برجسته کشور در مراسم تحویل سال حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های این انتشارات است که قرار است با هماهنگی و پیگیری حرم مطهررضوی این نویسنده و پژوهشگر نام آشنای کشور در ویژه برنامه آغاز سال 98 در بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) سخنرانی کند.

پیش‌بینی تبلیغات و اطلاع‌رسانی پویش کشوری مطالعاتی «در هوای انقلاب» در ایام نوروز و در فضای حرم مطهر رضوی برای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) انجام شده است.

این پویش مطالعاتی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دی ماه امسال آغاز و تا 12 فروردین ماه 1398 در سه بخش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در بخش نخست پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» کتاب‌های «خلوت مدیر»، «آدم‌های غلط» و «تیغ و تاج» را با تخفیف ویژه خریداری کرده و در این بخش شرکت کنند.

معرفی کتاب‌های خوب در حرم مطهر رضوی

«امام رضا (ع) و زندگی»، «فتنه تغلب»، «یادت باشد»، «به سفارش مادرم»، «وقتی مهتاب گم شد»، «راز آن بوی شگفت»، «خاطرات سفیر»، «فرنگیس»، «سید بغداد»، مجموعه «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، «رویای نیمه شب»، «آن بیست و سه نفر»، مجموعه «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» و «دعبل و زلفا» از عنوان کتاب‌هایی هستند که تا پایان تعطیلات نوروزی در مراسم‌های متعدد حرم مطهر رضوی شامل سخنرانی ها، حلقه‌های معرفت، جلسات تخصصی و ... معرفی می‌شوند.

برگزاری جلسات رونمایی، نقد و بررسی و امضاء کتاب در پاتوق کتاب حرم مطهر واقع در صحن جامع رضوی برقرار خواهد بود و توزیع بروشور مختصر معرفی کتاب فروشی‌های مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی و سایر نقاط شهر از دیگر برنامه‌های حوزه تبلیغ و ترویج به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در ایام نوروز 98 می‌باشد.

فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر، پاتوق کتاب، مقر کتاب، کافه کتاب آفتاب و کتابرسان از جمله فروشگاه‌های معرفی شده در این بروشور هستند که همزمان با آغاز سال جدید در ورودی‌های شهر مشهد، هتل‌ها و مراکز اسکان زائران و مسافران، مجتمع‌های تجاری، ایستگاه‌های فرهنگی و.. به همت خادمیاران کتاب توزیع خواهد شد.

ایستگاه‌های فرهنگی عرضه کتاب در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، راه آهن، ترمینال مسافربری امام رضا (ع) به عنوان مبادی ورودی شهر مشهد، ورودی‌های نیشابور و قوچان و در بوستان‌های ملت، کوهسنگی، وفا، وکیل آباد، بهار، بسیج، ارم، وحدت، ریحانه و کمپ غدیر حضور فعالی خواهند داشت.

همچنین پیاده راه آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از معابر منتهی به حرم مطهر رضوی، مدارس ثامن، بازار‌ها و مجتمع‌های تجاری مشهد مقدس همچون الماس شرق، شارستان، ویلاژتوریست، آرمیتاژ، فردوسی، جنت و چالیدره دیگر غرفه‌های عرضه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار