روزنامه السفیر لبنان؛

حزب الله از تدابیر امنیتی ارتش در بقاع حمایت و استقبال کرد

با آغاز عملیات امنیتی ارتش لبنان در بقاع، حزب‌الله و جنبش امل حمایت کامل و بی‌ قید و شرط خود از این عملیات را اعلام کردند.
کد خبر: ۳۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 17November 2014

حزب الله از تدابیر امنیتی ارتش در بقاع حمایت و استقبال کرد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، منابع امنیتی به روزنامه فرامنطقهای الشرقالاوسط عنوان کردند که عملیات امنیتی که ارتش لبنان از صبح شنبه در بقاع مرکزی آغاز کرده، فراگیر خواهد بود و برای بازداشت تمامی عناصر تحت تعقیب انجام میشود.

این منابع تعیین مدت زمانی برای عملیات را رد و تأکید کردند که احتمالاً این روند بیش از یک هفته طول بکشد.

همچنین روزنامه السفیر لبنان در گزارشی با اشاره به محاصره عناصر جبهه تروریستی النصره در بلندیهای عرسال نوشت که بعضی از گروهکها برای سودآوری خود به صورت قاچاق اقدام به فروش وعدههای غذایی گرم به تروریستهای النصره میکنند.

منابع آگاه اعلام کردند که عملیات ارتش در بقاع نیز با تمرکز بالایی ادامه خواهد داشت و جنبش امل و حزبالله لبنان با حمایت از این عملیات تأکید کردند که هیچ منطقه بسته ای در برابر طرح امنیتی ارتش وجود ندارد و به این ترتیب باید اقدامات ربایش و سرقت در لبنان به پایان برسد.

براساس این گزارش، حزبالله حمایت کامل و استقبال خود از تدابیر امنیتی ارتش در بقاع را اعلام و تأکید کرد که ضاحیه و جنوب لبنان و بقاع محیطهایی هستند که روابط دوستانه با ارتش لبنان دارند. در نتیجه هر موضوعی که مربوط به امنیت شهروندان میشود، از مسئولیتهای دولت است و ارتش هر اقدامی را که برای بازداشت عناصر اخلالگر و ایجاد امنیت مناسب میداند، میتواند بدون قید و شرط در بقاع انجام دهد.


انتهای پیام/ک.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار