سیدنبی موسوی:

بیانیه مقام معظم رهبری باید مورد مطالعه عمیق قرار بگیرد

امام جمعه خرمشهر گفت: همه مردم باید بیانیه مقام معظم رهبری و سخنرانی ایشان در حرم رضوی را مورد مطالعه عمیق قرار دهند.
کد خبر: ۳۳۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 22March 2019

بیانیه مقام معظم رهبری باید مورد مطالعه عمیق صورت بگیردبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خرمشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدنبی موسوی» امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به ایام مبارک اعتکاف اظهار داشت: مقام معظم رهبری مکررا بر ایام اعتکاف تاکید داشته‌اند که در تاریخ بی‌نظیر است و از برکات اتقلاب اسلامی است. مهم‌ترین اثر اعتکاف این است که ریشه‌های تشیع را در ما تقویت کند. این ریشه‌ها و شاخصه‌ها گذشته از تقویت معرفت دینی، تقوای الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: رهبر انقلاب سال ۱۳۹۸ را سال رونق تولید ملی قرار دادند. یگانه مسیر در مقابل هجمه دشمنان توجه به این نکته مهم است. نباید به پیروزی در جنگ سخت دلخوش کرد و مراقب جنگ نرم باشیم. مقاوم شدن در مقابل دسیسه‌ها تقویت تولید ملی است و برای آن چندین اثر مهم مترتب است. مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب مددرسان ما در این زمینه است که باید آن را عمیقا مطالعه کرد و در کنار آن توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی است.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه توضیح داد: فرصت‌ها، آسیب‌ها، نقاط ضعفی که باعث نفوذ دشمن می‌شود را باید شناخت. اولین اثر رونق ملی افزایش موجودی کالای ایرانی است. گاهی در عدم برنامه‌ریزی مدیران چالش‌هایی ایجاد می‌شود و اگر اشتباهی رخ می‌دهد باید از مردم عذر خواهی کرد. با تقویت تولید ملی وضیعت تهدید کمبود‌ها جبران خواهد شد. تورم لحظه‌ای خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: وقتی ما تولید ملی را تقویت کنیم با افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها نخواهیم بود. وابستگی به کالای خارجی ناشی از عدم رونق تولید ملی است که با تدبیر در این زمینه از مقدار این وابستگی کمتر خواهد شد. بهبود استاندارد کالای ملی باعث رونق ملی خواهد شد. ما در سایه اطاعت از رهبری می‌توانیم به همه اهداف خود خواهیم رسید.

امام جمعه خرمشهر در پایان گفت: اثر چهارم کاهش نیاز به ارز است، صعود قیمت دلار تاثیرات منفی خود را بر بازار گذاشته است و اگر فکری در این خصوص صورت بگیرد ارزش پول ملی بالا خواهد رفت. پنجمین تاثیر ایجاد زمینه اشتغال خواهد شد که خود اثرات مثبت بی‌شماری به همراه خواهد داشت. همه این موارد به شرطی میسر می‌شود که در مسیری که رهبر انقلاب مشخص کرده برویم.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار