فرمانده نیروی زمینی ازتش:

امنیت کامل در مرز‌های غربی کشور برقرار است

امیرر سرتیپ «کیومرث حیدری» گفت: امروز با حضور و استقرار نیرو‌های زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل در این مرز‌ها برقرار است و هیچ تهدیدی از سوی دشمنان در این مرز‌ها ندارد.
کد خبر: ۳۳۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 24March 2019

امنیت کامل در مرز‌های غربی کشور برقرار استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ازتش جمهوری اسلامی امروز (یک‌شنبه) در راس هیاتی بلند پایه نظامی وارد کرمانشاه و بلافاصله راهی مرز‌های غربی این استان شد.

امیر سرتیپ حیدری در حاشیه بازدید از مرز‌های غربی در شهرستان «قصر شیرین» با تبریک سال نو به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم ایران اظهار داشت: امروز با حضور و استقرار نیرو‌های زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل در این مرز‌ها برقرار است و هیچ تهدیدی از سوی دشمنان در این مرز‌ها ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ازتش جمهوری اسلامی با تاکید بر این امر که حضور نیرو‌های ارتش در مرز‌های غربی نشان از این نیست که امنیت کم و یا مورد تهدید است افزود: ما با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال کوشش خود را بر این امر قرار داده ایم تا از دستاورد‌ها و تولیدات داخلی استفاده کرده و این امر را در راس کار خود و فرماندهان ارتش قرار داده ایم.

امیر سرتیپ حیدری همچنین تصریح کرد: امسال و در روز ارتش در 29 فروردین از جدید‌ترین دستاور‌ها و ساخته‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پرده برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها