سازمان تامین اجتماعی نیروهای‌ مسلح به یاری سیل‌زدگان گلستان شتافت/ آغاز پرداخت خسارت به سیل‌زدگان

جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: پیرو فرمان رهبرانقلاب مبنی بر ضرورت گسیل امکانات بیشتر به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران، وزارت دفاع به‌ویژه سازمان‌های تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و اتکا به کمک سیل‌زدگان شتافتند.
کد خبر: ۳۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 25March 2019

سازمان تامین اجتماعی نیروهای‌ مسلح به یاری سیل‌زدگان گلستان شتافت؛ آغاز پرداخت خسارت به سیل‌زدگانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ فرشاد نجفی‌پور در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: پیرو فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت گسیل امکانات بیشتر نیروهای مسلح به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران و دستور فوری ‌وزیر دفاع به سازمان‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در دو استان سیل‌زده و استان‌های مجاور و به ویژه ‌دو سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و اتکا  با تمام امکانات به کمک سیل زدگان شتافت.

وی درباره آخرین اقدامات این ‌سازمان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: ساتا از ابتدای وقوع سیل به یاری سیل‌زدگان به ویژه گروه هدف موردنظر شتافت و در بحث اسکان، جبران خسارت و کمک به مراکز درمانی نیروهای مسلح که پای کار آمده بودند‌، کمک قابل توجهی کرد.

جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اکثر گروه هدف سازمان تامین اجتماعی شامل بازنشستگان نیروهای مسلح شناسایی و زیرپوشش قرار گرفتند، ادامه داد: عده‌ای از خسارت‌دیدگان ‌زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز که بیمه‌نامه خسارت ندارند را نیز شناسایی کرده‌ایم که در حال اندیشیدن تدبیری برای کمک به آنان هستیم.

وی از تشکیل حدود 200 پرونده خسارت ناشی از سیل برای گروه هدف خبر داد و گفت: عملیات پرداخت خسارت شروع شده و به همین منظور معاونت مالی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح فردا به این استان سفر خواهد کرد.

امیر نجفی‌پور با بیان اینکه دفاتر نمایندگی و سرپرستی شرکت بیمه کوثر در استان گلستان به منظور دریافت اعلام خسارت از بیمه‌شدگان به صورت تماس تلفنی و پیامک اقدام کرده است، گفت: به همین منظور نیز چهار تیم کارشناسی جهت تسریع در روند بازدید و ارزیابی و پرداخت خسارت به بازنشستگان و بیمه‌شدگان فعال و به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل و معاونین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در منطقه حضور دارند و کار ارزیابی خسارت دیدگان ناشی از سیل با قدرت در حال انجام است تا سریعا خسارت آنها پرداخت شود، افزود: تمام بیمه‌شدگان و بازنشستگان نیروهای مسلح در دو استان سیل‌زده مطمئن باشند سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تا آخرین لحظه در کنار آنها حاضر خواهند بود.

جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح همچنین از امداد‌رسانی به روستای تاز‌ه‌‌آباد از سوی این سازمان خبر داد و اظهارداشت: با توجه به عمق خسارت در روستای قرنجیک بیش از 500 وعده غذایی بین اهالی این روستا توزیع شد.

وی با اشاره به شدت سیل در استان گلستان به ویژه شهرستان آق‌قلا افزود: به منظور تخلیه آب، در یکی از مناطق این شهرستان کانال تخلیه آب احداث شد.

امیر نجفی‌پور با اشاره به کمبود آب شرب در مناطق سیل‌زده اعلام کرد: سازمان اتکا به تعداد مورد نیاز بطری‌های آب معدنی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار داد و موسسه مالی اعتباری کوثر نیز تعداد 300 وعده غذایی غذا در اختیار این ستاد برای توزیع در بین سیل‌زدگان قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها