رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد؛

واگذاری ۱۵۰ میلیارد ریال تنخواه به استان گلستان/ بازسازی مناطق سیل‌زده در دستور کار جدی دولت است

«محمد باقر نوبخت» گفت: دولت برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل، تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت تنخواه در اختیار استان قرار داده است.
کد خبر: ۳۳۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 27March 2019

واگذاری ۱۵۰ میلیارد ریال تنخواه به استان گلستان/ بازسازی مناطق سیل‌زده در دستور کار جدی دولت استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد باقر نوبخت» رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عصر امروز (چهارشنبه) در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان، اظهار داشت: دولت برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل، تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت تنخواه در اختیار استان قرار داده است.

وی افزود: دولت مصمم است با اعطای تسهیلاتی مانند کمک‌های بلاعوض و وام‌های کم‌بهره و بلندمدت، از مردم سیل‌زده گلستان حمایت کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: هیأت دولت در جلسه صبح امروز همچنین برای جبران خسارت وارد شده به حوزه کشاورری و دامداری، تصمیماتی گرفته که به زودی ابلاغ می‌شوند.

نوبخت ادامه داد: بخش دیگر کمک‌ها مربوط به واحد‌های صنعتی است که به صورت کمک بلاعوض و تسهیلات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

معاون رییس جمهوری گفت: رفع مشکلات زیرساخت‌ها و بازسازی مناطق سیل‌زده در دستور کار جدی دولت است؛ اما در شرایط فعلی کمک به رفع کامل آبگرفتگی شهر‌ها و مناطق مسکونی و سپس برآورد دقیق خسارت‌ها در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها