ما پیروزیم-۴۵۰/ در نمایش «دیروز تو، امروز ما» اجرا شد؛

تفاوت‌ها و اشتراکات دفاع مقدس و شرایط فعلی کشور

اجرای نمایش خیابانی «دیروز تو، امروز ما» در قالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» پس از اجرا در یادمان شلمچه به موزه دفاع مقدس خرمشهر رسید.
کد خبر: ۳۳۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 28March 2019

تفاوت‌ها و اشتراکات دفاع مقدس و شرایط فعلی کشوربه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌‌پرس، نمایش خیابانی «دیروز تو، امروز ما» به نویسندگی و کارگردانی معصومه عموری از استان خوزستان با بازی سیدجلال حسینی، یونس درایی و معصومه عموری با نگاهی به تفاوت‌ها و اشتراکات دفاع مقدس و شرایط فعلی کشور در موازات حضور در صحنه خانواده‌های ایثارگران، میزبان کاروان‌های راهیان نور بود که با استقبال بی‌نظیر زائرین در موزه دفاع مقدس خرمشهر روبه شد.

این نمایش پس از ۲ نوبت اجرا جهت کاروان راهیان نور در موزه دفاع مقدس خرمشهر و یک نوبت روبه روی مسجد جامع خرمشهر به کار خود پایان می‌دهد.

اشتیاق راویان دفاع مقدس از این نمایش‌ و تقدیر خانواده‌های ایثارگران از عوامل اجرایی قابل توجه بود.

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان هنر دفاع از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ با حضور گروه‌های برگزیده تئاتر دفاع مقدس با دبیری علی‌اصغر جعفری ریس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور و مجری طرح و دبیر اجرایی این رویداد به عهده مصطفی بوعذار هنرمند شناخته شده تئاتر کشور می‌باشد که با حضور هنرمندان استانهای البرز، ایلام، اصفهان، لرستان و خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار