امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد؛

درخواست اتحاد جهان اسلام برای مقابله با متجاوزان امریکایی و صهیونیستی

ماموستا مُلا «محمد محمدی» تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به بخشی از خاک سوریه را محکوم کرد و آن را نتیجه سکوت مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای دانست که یکپارچه در مقابل تجاوزات قبلی اسرائیل سکوت کردند و اتحاد جهان اسلام را برای یکصدا عمل کردن در مقابل این متجاوزان درخواست کرد.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 29March 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام شافعی کرمانشاه با اشاره به اتفاقات ناگوار آغاز سال و جان باختن عده‌ای از هموطنان در سیل، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی صبر برای بازماندگان و ابراز تاثر، اطهار داشت: علاوه بر اینکه باید در مقابل مشیت الهی تسلیم بود و پذیرفت، اما نباید از غفلت خود نیز به سادگی بگذریم.

وی تاکید کرد که آسیب‌هایی که انسان برای منفعت خود به طبیعت وارد آورده و نیز بی توجهی برخی از مسئولان در ایجاد آمادگی لازم برای مقابله با با بلایای طبیعی نیز در وقوع آن موثر است و باید هم مردم و هم مسئولان تقصیرات خود را پذیرفته و با طبیعت مهربانتر باشند.

ماموستا محمدی در ادامه یاری به آسیب دیدگان را ضروری، اما باید با هماهنگی نیرو‌های امدادی باشد و تاکید کرد که ارزاق مورد نیاز با همت مسئولان به دست نیازمندان برسد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های خود تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی به بخشی از خاک سوریه را محکوم کرد و آن را نتیجه سکوت مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای دانست که یکپارچه در مقابل تجاوزات قبلی اسرائیل سکوت کردند و اتحاد جهان اسلام را برای یکصدا عمل کردن در مقابل این متجاوزان درخواست کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با تبریک سال نو به مردم کرمانشاه به تجدید نظر در رفتار در سال جدید تاکید کرد و گفت: شایسته است با بهار طبیعت، طراوتی در دینداری و ایمان خود ایجاد کنیم و آن را از هرچه ناپسند و آلودگی است با باران تقوی شست و شو دهیم.

وی با اشاره به مناسبت پربرکت اسرا و معراج پیامبر گرامی اسلام (ص)، دستورات و قوانین ارزشمندی که پروردگار عالمیان برای مسلمانان هدیه فرموده را تشریح کرد و از لطف ویژه‌ای که خداوند متعال به واسطه وجود مبارک حبیب خود به مسلمانان داشته است، سخن گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها