بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت ها است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه ای هفته دفاع مقدس را یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت ها دانست.
کد خبر: ۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ - 21September 2013

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات، شهامت ها، رشادت ها و شهادت ها است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در ادامه این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از انقلاب ،ولایت و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.


تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه، با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.


هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.


سی و یکم شهریور، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته دفاع مقدس، دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، بر تمامی ملت سرافراز ایران، رزمندگان و ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و مفقودین، جانبازان گرامی باد.


نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای «مدظله العالی» و ملت ولایتمدار ایران اسلامی، آمادگی خود را در اطاعت از فرامین مطاع مقام عظمای ولایت برای دفاع از دستاوردهای نظام مقدس اسلامیمان اعلام میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار